Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Wim

Wim

09-10-2014 om 14:08

Bouwwerken van onze kinderen

Lego, duplo, (stoep)krijt, hout, zand, papier... we kunnen er van alles van maken! Prachtige en complete bouwwerken die het bekijken waard zijn. Soms met hulp van papa, mama, opa... maar ook alleen. Krijgen deze bouwwerken volgens jullie de waarderingen die ze verdienen of is dit niet nodig? Vul de enquête in en laat het ons weten! Voor het onderzoeksteam is deze informatie heel waardevol! Reageren op dit bericht mag natuurlijk ook.

http://enquete.mijnbouwwerk.nl/

Bedankt,

Onderzoeksteam "Mijn Bouwwerk"

Tijgeroog

Tijgeroog

09-10-2014 om 14:25

En?

Wat gaat Het Onderzoeksteam daar mee doen?

Wim

Wim

09-10-2014 om 14:37

Bouwwerken van onze kinderen

De resultaten geven inzicht of de bouwwerken een eigen platform verdienen.

amk

amk

09-10-2014 om 14:40

En?

Is u een commerciele organisatie?

Theekopje

Theekopje

09-10-2014 om 16:46

Elementair

Ik leer mijn studenten altijd dat het elementair fatsoen is om te vertellen wie je bent, bij welke organisatie of studie je hoort, en waarom je onderzoek doet.

En dan kijken ze me altijd aan alsof ik de grootst mogelijke open deur intrap.

Maar voor "mijn bouwwerk" is dat kennelijk nieuw. Bij deze.

Hanne.

Hanne.

09-10-2014 om 18:18

ook essentieel

Ook essentieel is vermelden van de doelgroep. Ik neem tenminste aan dat ze niet verwachten dat ik met mijn papa en mama een bouwwerk maak.

Thursday Next

Thursday Next

09-10-2014 om 18:51

de bouwwerken

van mijn kinderen krijgen al een eigen platform, namelijk de vloer, de tafel of de kast in hun kamer.

Tine Winkel

Tine Winkel

09-10-2014 om 19:52

nieuwsgierig

als ik was dacht ik gewoon even in de enquete zelf te kijken. Onzinantwoorden invullen kan immers altijd. Maar ik moest eerst inloggen op google.nogwat - sorry, dan kost het me te veel moeite.

Kortom, Wim: stel je voor, leg je vraag uit en maak het de mensen gemakkelijk om mee te doen met je enquete, misschien krijg je dan nog echte respons.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.