Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Concepten voor verbeterde luiertassen

Hey iedereen,
Ik studeer aan de TU Delft en voor een project wil ik graag wat input van jullie! Ik ben bezig met het herontwerpen van luiertassen om zo het leven van ouders wat makkelijker te maken. Ik wil met dit herontwerp de organisatie van luiertassen aanpakken zodat ouders snel kunnen zien wat ze al ingepakt hebben en zodat ze minder spullen kunnen vergeten. Hierbij wil ik graag de input van ouders zodat ik het ontwerp kan verbeteren en zodat de ouders uiteindelijk met het product echt geholpen worden. Via deze link kan je feedback geven over mijn concepten: [ik kan de link niet toevoegen?], of stuur me een bericht als je liever een persoonlijk gesprek erover hebt.
Alvast bedankt voor het delen en jullie feedback!

TomStudent

TomStudent

11-10-2021 om 15:21 Topicstarter

Hoe kan ik een linkje plaatsen in het bericht?

beste Tom,
Vroeger had ik een luiertas die ik in principe goed kon schoonmaken; geheel afwasbaar. Maar te weinig binnenruimte.
Later had ik een luiertas die meer het model had van een sporttas. Die vond ik veel fijner want zo vies werd het in praktijk niet eens. Maar dit model kon ook lekker wijd open geritst worden. Zo kon ik sneller bij de spullen die ik nodig had en had ik meer overzicht. Een wijde opening maakt het ook makkelijker om grotere zaken zoals badcape een plek te geven.
Het betrof een luiertas van antraciet zwart spijkerstof van de Hema (2017). Het was van binnen met blauwgroen plastic gevoerd. Ze hebben deze niet meer in voorraad, dus ik kan je ook geen link geven.
 Dit model had aan buitenzijde ook een groot plat opbergvak voor papieren en aan de andere zijde twee grote buiten vakken met grote ritsen voor zaken zoals twee luiers of pakje billendoekjes of rompertje.
Ik vond ook de handvaten fijn, die waren afgezet met leer. De brede schouderband was ook fijn.
Dus niet te veel binnen compartimenten!

Succes

Je kunt beter alles in een rugtas met vakken doen dan houd je ook je handen vrij. Zo'n luiertas is zo jaren 50.

Ingevuld!

Ingevuld!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.