Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Help mij afstuderen!

Lieve Ouders, 

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik doe onderzoek naar consumentbeslissingen met betrekking tot duurzame producten. Wil jij mij helpen met afstuderen? Zou je alsjeblieft mijn survey (zie link) willen invullen? De survey duurt maar 8 minuutjes en het zou mij heeel erg helpen! De doelgroep is erg breed, enige vereiste is 18 jaar of ouder. De vragenlijst is in het Engels. Je kunt klikken op onderstaande link en dan opent de vragenlijst automatisch.


Mijn dank is groot!!!  

http://fppvu.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1KUaORRLp1sEfI2 

Groetjes,

Florine Streefkerk


Als jij niet de moeite neemt om op een Nederlands forum een Nederlandstalige enquête te plaatsen, waarom zou ik dan de moeite nemen om hem in te vullen?

daar wil ik best over meedenken, graag in het Nederlands. Dankjewel!

Mij maakt het niets uit, je hebt nou eenmaal een steeds grotere invloed van het Engels, zeker in het onderwijs. Ik prefereer beiden, en Nederlands en Engels als mogelijkheid. Waarom zo exclusief?

En ook graag zonder opgave van salaris. 

Je zou in kunnen laten vullen per multiple choice met categorieen tussen aa tot bb en xx tot yy en dan ook nog een keuze dat zeg ik liever niet. 

Er staat toch dat de enquête (dat woord kent Florine waarschijnlijk niet) in het Engels is? Als je hem daarom niet wil invullen dan doe je dat toch niet? Waarom moet je dat dan ook nog laten weten aan haar? 

Weet wel dat OO leden graag willen meewerken aan enquêtes maar over sommige dingen graag een beetje vaag blijven.  Mijn zorggerelateerd en technisch Engels zijn best goed in tegenstelling tot mijn economisch Engels dat is ver onder de maat dus na de eerste paar vragen ben ik afgehaakt. 

Ik ben begonnen, maar de voorwaarde om vloeiend Engels te spreken sluit heel veel Nederlanders uit. Er zijn weinig mensen die dat zijn. Nederlanders spreken aardig Engels, maar met veel fouten. 

Wat een negativiteit zeg, je hoeft hem niet in te vullen. Does lief

Haaknaald schreef op 19-06-2021 om 14:38:

En ook graag zonder opgave van salaris.

Je zou in kunnen laten vullen per multiple choice met categorieen tussen aa tot bb en xx tot yy en dan ook nog een keuze dat zeg ik liever niet.

haaknaald, wie zegt dat je daar eerlijk over moet zijn? Als ik dingen niet wil prijsgeven verzin ik gewoon iets. Het is een enquête over iets stompzinnigs als telefoonhoesjes. Misschien over meer maar ik ben afgehaakt toen me gevraagd werd meer informatie te lezen op een andere website. 

Anoniemer schreef op 19-06-2021 om 14:44:

Wat een negativiteit zeg, je hoeft hem niet in te vullen. Does lief

Ik doe lief, ik geef een goede tip, ipv de enquete alleen maar links te laten liggen.

Vraag naar t jaarinkomen wordt niet gespecificeerd als bruto of netto... dan zegt t antwoord echt helemaal niets.  En ontkennende stellingen over dingen die je niet wil, vind ik altijd erg lastig te beoordelen.  Of ik wel of niet online met creditcard wil betalen hangt af van de internet omgeving (al of niet beveiligd). Maar die overweging kan ik in de antwoorden niet maken. Jammer!

In zo'n geval vulde ik 'neutraal' in. Als je daar geen richting aan kunt geven. Dat is gebruikelijk.

Hmmmm ik ben het een beetje zat om telkens te laten weten wat mijn hoogst genoten opleiding is. En daarbij wordt ook nog mijn jaarlijks inkomen gevraagd. Daar moet ik ook altijd goed over nadenken. Wordt straks ook dat van mijn partner gevraagd?

Hoe dan ook, ik ben afgehaakt.

MRI

MRI

19-06-2021 om 17:49

ben ook afgehaakt bij de inkomensvraag omdat ik niet "wil niet antwoorden" in kon vullen

Ik vraag me trouwens af hoe goed het Engels is, gevoelsmatig lijken sommige zinnen een beetje krom. (Als is mijn Engels zelf niet goed genoeg om dat te beoordelen).

Ik vind een enquête die niet in het Nederlands is, zonder goede uitleg waarom dat is, altijd een beetje lui overkomen.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.