Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Invulling van het avondeten

Hallo allemaal,

De invulling van het avondeten kan vaak een lastige keuze zijn. Wat gaan we eten? Vind iedereen dat lekker? Waar haal ik de tijd vandaan? En ga zo maar door.

Dit is een heel interessant onderwerp waar ik ook geïnteresseerd in ben. Daarom doe ik vanuit mijn stage bij Jumbo supermarkten onderzoek om te kijken hoe gezinnen deze momenten ervaren en hoe wij hier (waar mogelijk) kunnen helpen.

Door deze enquête in te vullen zouden jullie mij kunnen helpen om meer inzichten te krijgen. Het duurt maximaal 10 minuten en je zou me er enorm mee helpen.

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_abXm9SHcUftfmTA

Stuur de enquête ook vooral door naar vrienden/vriendinnen!

Mochten er nog ideeën/opmerkingen zijn over dit onderwerp, plaats deze gerust! Alvast bedankt.

Groetjes,

Maartje


Als je nu de forumregels had gelezen, dan had je geweten dat dit de enige rubriek is waar je deze enquete mag plaatsen. Ik zou als ik jou was forumbeheer vragen om je andere posts weg te halen (voordat zij dat voor je doen, en dan ook gelijk deze meenemen).

Daglichtlamp schreef op 02-05-2023 om 14:41:

Als je nu de forumregels had gelezen, dan had je geweten dat dit de enige rubriek is waar je deze enquete mag plaatsen. Ik zou als ik jou was forumbeheer vragen om je andere posts weg te halen (voordat zij dat voor je doen, en dan ook gelijk deze meenemen).

Jij weet toch helemaal niet of zij forumbeheer eerst om goedkeuring heeft gevraagd vwb deze enquete? Als het niet volgens de regels is gegaan zullen de mods echt wel de nodige maatregelen nemen lijkt mij. Daarbij, ze kan dus al linkjes plaatsen na 5 berichten, dus blijkbaar is het geheel vlgs de regels gegaan.


Ontopic: helaas val ik niet binnen de doelgroep om de enquete in te vullen

Kersje schreef op 02-05-2023 om 18:02:

[..]

Jij weet toch helemaal niet of zij forumbeheer eerst om goedkeuring heeft gevraagd vwb deze enquete? Als het niet volgens de regels is gegaan zullen de mods echt wel de nodige maatregelen nemen lijkt mij. Daarbij, ze kan dus al linkjes plaatsen na 5 berichten, dus blijkbaar is het geheel vlgs de regels gegaan.


Ontopic: helaas val ik niet binnen de doelgroep om de enquete in te vullen

Nou, mijn ervaring is dat moderators niet per definitie actief het forum bijhouden. Het werkt volgens het piepsysteem.
Deze oproep stond een aantal maal (een keer of 5 minimaal) op het forum, melding gemaakt en deze hebben ze laten staan. 

Ingevuld, al vond ik het wel vreemd dat je niet kunt aangeven dat er geen kinderen (meer) in huis zijn

Fruitijsje schreef op 03-05-2023 om 07:46:

Ingevuld, al vond ik het wel vreemd dat je niet kunt aangeven dat er geen kinderen (meer) in huis zijn

Omdat het doel van de enquête al in de introductie staat zou je als je geen kinderen thuis hebt daar al hebben kunnen lezen dat het niet de bedoeling is dat je de enquête invult. En de eerste vraag is vervolgens hoe je huishouding eruit ziet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.