Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Student

Student

15-09-2014 om 09:34

Kinderfeestjes hoe en wat?

Hallo allemaal,

Jullie zouden mij ontzettend helpen als jullie 4 vragen kunnen beantwoorden in mijn enquête! Als u op onderstaande link klikt opent de enquête.
Dankjulliewel!!

http://www.thesistools.com/web/?id=427670

Lucerna

Lucerna

15-09-2014 om 09:53

Ingevuld

Eén opmerking: net als veel ouders laat ik het aantal uitgenodigde kinderen afhangen van de leeftijd van de jarige (en zijn/haar gasten). Bij een kind dat vijf wordt, zijn drie of vier meevierende kinderen vaak genoeg en wordt het met meer kinderen alleen maar minder geslaagd. Bij een kind dat 8 of 10 wordt, kun je vaak prima een stuk of 8 of meer kinderen uitnodigen, afhankelijk van wat je gaat doen.

Succes !

mijk

mijk

15-09-2014 om 21:27

en hier met 10

eerste feestje buiten de deur. Het eerste feestje met 5 ziet er gewoon totaal anders uit dan met 12 dus ik weet gewoon niet wat ik moet antwoorden...

doel van de enquete

Wat is het doel van deze enquête!? Het aantal vragen is zo klein daar kan ik mijn verhaal over kinderfeestjes niet in kwijt. Zoals eerdere reageerders al zeggen er hangt veel af van de leeftijd van de jarige. Het aantal kinderen dat wordt uitgenodigd stijgt met het klimmen van de leeftijd, de activiteiten worden anders als het kind ouder wordt en het te besteden bedrag wisselt ook heel sterk.

Thursday Next

Thursday Next

16-09-2014 om 09:38

en de prijs

hangt ook af van het aantal genodigden. Hier meestal een klein aantal kinderen (5, 6) maar daardoor kunnen we wel wat doen wat meer kost. De keuze laat ik meestal ook aan de kinderen: als ze wat duurs willen doen kunnen er dus minder kinderen komen.

Lucerna

Lucerna

16-09-2014 om 12:30

inderdaad Thursday Next

Meestal heb ik een maximale totaalprijs in mijn hoofd ipv een bedrag per kind.

Mijn feestjes

...zijn eigenlijk altijd verschillend. Als er een leuk idee komt voor thuis doen we het daar, is er een leuk idee voor iets anders dan doen we iets anders. En ook hoeveel kinderen, hangt echt af van de situatie, het soort feest etc.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

21-09-2014 om 10:19

Zo moeilijk is het toch niet?

Je kiest een leeftijdscategorie uit en op basis daarvan selecteer je de juiste antwoorden. Ik heb de vragen beantwoord met de feestjes van mijn jongste in mijn achterhoofd.

Maarre het is wel uw kinderen en uw voorkeur. Weet niet of je dat nog kunt aanpassen?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.