Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Linda

Linda

12-12-2016 om 15:48

Kinderopvang in Europa en Amerika

Beste ouders,

Vanuit mijn opleiding doe ik samen met studiegenoten een onderzoek naar de kinderopvang en haar invloed op de hechtingsontwikkeling van het kind. Ik heb gezien dat een studiegenootje hier ook al een aantal vragen had geplaatst, maar zoals de titel al laat zien gaat mijn deel over kinderopvang in het buitenland.
Ik hoop dat er hier ouders zijn die hier ervaring mee hebben en mij aan wat informatie kunnen helpen. De vragen die ik stel gaan dan over de kinderopvang in het buitenland en dus niet over Nederland.
Onderstaand staan een aantal vragen die u kunt beantwoorden. Alvast heel erg bedankt!

In welk land heeft u ervaring met de kinderopvang?

Hoe ziet een dag op de kinderopvang eruit?

Met hoeveel verschillende begeleiders komt uw kind in aanmerking?

Wat voor een band bouwen de begeleiders op met uw kind en hoe komt dit dan tot stand?

Werkt de kinderopvang vanuit een visie? Zo ja welke? En hoe komt dit terug in de begeleiding van de kinderen en de dagelijkse bezigheden?

Wat is het grootste verschil tussen de Nederlandse kinderopvang en van uw huidige land?

Wat voor een invloed oefent de overheid uit omtrent kinderopvang en wat zie u hier van terug?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.