Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
02-06-2014 om 15:13
In het kader van de masteropleiding Stadsgeografie aan de Universiteit van Utrecht doe ik onderzoek naar de beleving van de binnenstad van Utrecht. Ik ben nog op zoek naar ouders die buiten de provincie Utrecht wonen tussen de 40 en 55 jaar die het leuk zouden vinden om een rondje door de binnenstad van Utrecht te lopen. Ik loop als onderzoeker mee om vragen te stellen over keuzemomenten en de beleving van plekken in de binnenstad. Het onderzoek zal ongeveer een uurtje duren en is naar eigen tijd in te plannen.
Heb je interesse? Stuur dan een e-mail naar [email protected]
Alvast bedankt voor je medewerking!
Chris (06-27468401)
10-06-2014 om 08:55
buiten Utrecht wonen?
Uhm... ik woon al 25 jaar in een andere provincie dan Utrecht maar ben geboren en getogen in Utrecht. Denk dat dat niet is wat je zoekt.
12-06-2014 om 13:08
Meelopen in Utrecht
Beste Puck,
Dat is helemaal geen probleem, ik zoek ook juist de spreiding tussen mensen die de stad wel kennen en mensen die de stad helemaal niet kennen
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.