Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

StudentDaan

StudentDaan

14-02-2015 om 12:54

Nieuwe smaken pindakaas voor u en uw kind


bieb63

bieb63

16-02-2015 om 21:19

maar waarom niet gewoon wat er al is

Als je pindakaas in combi met chocola lekker vindt, dan koop je toch gewoon een doosje (goede) pure hagelslag. Of je neemt een lik uit de sambalpot, of een lik uit het flesje honing, of een plakje banaan enz enz. Er zijn zat gewone producten die mensen lekker vinden in combi met pindakaas, maar daar hoef je toch niet weer speciaal daarvoor bestemde busjes te kopen?

Tijgeroog

Tijgeroog

16-02-2015 om 23:31

Maar maar maar...?

Bussen met chocolade-strooisel bestaan toch al lang? Dat noemen ze hagelslag. En gedroogde chilipepertjes kun je ook gewoon krijgen, ik ben bang dat als er zulke strooibussen komen, het meer geld gaat kosten en meer afval oplevert, voor iets wat er allang is.
Daarbij lijkt de pindakaas met fudge en die met chilipepertjes me wel de moeite waard op te proberen. Ik heb geloof ik ook ooit wel eens pindakaas met sesamzaad gehad, dat was

Juno

Juno

16-02-2015 om 23:47

Hagelslag is géén chocola

Hagelsag is gewoon geen chocola, het smaakt zo anders dan een brokje pure chocola van fantastische kwaliteit! Een verse boterham met hagelslag is enorm lekker, maar dat is niet de smaaksensatie die ik bedoel. Tuurlijk kan je het allemaal zelf mengen maar de eerste ingrediënten die je koopt voor je diy zitten toch in een pak, bus of pot, je hebt er dan waarschijnlijk veel te veel van. De lol zit in de combinaties die je zelf niet zou bedenken, het gemak van dingen al in een potje. Ik ga echt niet naar de markt voor een half onsje gedroogde aardbeien die ik vervolgens thuis in kleine stukjes snij en in een bakje bij de rest van het zoet bewaar. Dat is te veel werk voor zo'n beetje.
Ik maak wel zelf wasmiddel, vijf liter teglijk, dat schiet tenminste op. Dit zou voor mij te veel gepriegel worden. En als het dan te koop is, in een fantastische kwaliteit, niet van die viezige suikerchocola, half vergane noten of ranzig geworden kokosvlokken maar echt écht goed dan wil ik er ook wel voor betalen. Kan me wel voorstellen als iets zwaar favoriet wordt dat ik het dan ga namaken .

Tijgeroog

Tijgeroog

16-02-2015 om 23:51

Juno

En die dure hagelslag van de ruijter dan. Specials ofzo? Is dat ook niet genoeg chocolade.
Maar weet je... Ik ben bang dat als die strooibussen er zouden komen, dat ook de mindere chocolade is. Omdat dat goedkoper is enzo. Anders zouden ze dat toch ook al in de hagelslag-pakken stoppen. Kortom, is het niet handiger om een stuk goede chocolade te raspen, en daarvan regelmatig wat op je brood of je pindakaas te strooien?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.