Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

StudentDaan

StudentDaan

14-02-2015 om 12:54

Nieuwe smaken pindakaas voor u en uw kind

Voor school ben ik bezig met een onderzoek of er vraag is naar nieuwe pindakaas. Samen met mijn projectgroep hebben we vijf nieuwe soorten pindakaas bedacht onder de naam 'Pinda Paradijs'. Nu hebben we 5 korte vragen over de pindakazen. Het kost u maar een paar minuutjes en het zou ons enorm helpen! Hieronder de vragen:

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?
2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood?
3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?

Dit zijn de pindakazen die wij willen ontwikkelen:
- pindakaas met zachte fudge ​(karamel)
​- pindakaas met gepofte chilipeper, stukjes noot, zeezout en arachideolie
​- pindakaas met pure chocoladestukjes en zeezout
​- pindakaas met melk chocoladestukjes (pindakaas met hagelslag)
​- pindakaas met aardbeienjam en banaan

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen?
5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind?

Hartelijk bedankt voor uw steun!


Jasmijn

Jasmijn

14-02-2015 om 13:01

Antwoorden:

1) pindakaas inderdaad
2) nee
3) niets, alleen pindakaas, maar ik ken mensen die het combineren met hagelslag, of jam of met sambal

4) Nog zoeter lijkt mij (persoonlijk) niet lekker (maar ik ben niet zo'n zoetekauw) , dus ik zou meer voor de hartiger variant gaan, die met chilipepers enz.

niet combineren

De trend is juist pure producten. Samengestelde producten bevatten meer toegevoegde Enummers en stabilisatoren om te zorgen dat de gedifferentieerde smaak in balans blijft.

Kansloos lijkt mij. Tenzij er natuurlijk een slimme marketingcampagne op komt. Maar mensen combineren zelf wel en dat lijkt mij gezonder.

wimb

wimb

14-02-2015 om 13:15

echte pindakaas

Ik lust alleen maar echte pindakaas; gemalen pinda's met een beetje zout en peper. Als je dat een tijd laat staan moet er een laagje olie opkomen dat er weer doorheen moet worden geroerd. Dat is pas lekkere pindakaas, dus geen andere troep er door als dextrose, de pindakaas in NL is mierzoet en niet te eten.
wimb

Lucerna

Lucerna

14-02-2015 om 13:27

echte pindakaas

Wij en onze kinderen geven ook verreweg de voorkeur aan echte pindakaas. En vooral géén suiker of suiker-achtige, dat vinden wij allemaal niet te hachelen. Pindakaas moet gewoon naar pindakaas smaken en niet naar caramel, chocolade, zeezout (is gewoon zout) en al helemaal geen jam of banaan. Wat ons betreft, normaliseer de pindakazen die nu verkrijgbaar zijn weer naar gewone, echte pindakaas. Ik zie dat ik het erg eens ben met Wim Overigens heb ik niet iets tegen E-nummers, maar ik ga op mijn eigen smaak af.
Dus:
1. Onder meer pindakaas
2. Ik eet het zelf ook, ook als mijn kinderen het niet eten
3. Niets, ik eet alleen pindakaas (en boter)
4. Nee, wij alle vijf niet
5. Nee, aan ons zou dat in het geheel niet besteed zijn.
Succes met het onderzoek.

Linde

Linde

14-02-2015 om 13:31

antwoorden

1. we hebben van alles in de (koel)kast staan, waaronder pindakaas
2. ik eet zelf slechts zo nu en dan pindakaas
3. een paar plakjes kaas, dat maakt het echt tot een gebakje!
4. klinkt goed hoor, ik denk dat mijn kinderen ze allemaal graag willen eten
5. voor mij hoeft zo'n combi niet: ik koop juist liever gewoon 1 pot met de smaak van onze keuze. Zo'n tweede pot erbij moet dan maar net de juiste smaak zijn. Bovendien gaan niet beide potten even snel leeg. Nee, graag gewoon losse potten.

Succes!

antwoorden

1. Het is niet zozeer een kwestie van geven, maar meer van nemen De kinderen doen van alles op hun brood: kaas, smeerkaas, vleeswaren, sandwich spread, jam, appelstroop, hagelslag en ook regelmatig pindakaas (tenminste 2 van de 4, de andere 2 zijn er niet zo dol op)
2. nee, ik neem pindakaas op brood als ik trek heb in pindakaas, niet als iemand anders trek heeft in pindakaas...
3. komkommer of appel (in Amerika serveren ze bij kindermenu's soms kuipjes pindakaas met schijfjes appel!)
4. nee, doe mij maar gewone pindakaas
5. nee als ik er al eens eentje zou willen proberen (wat ik niet verwacht) dan 1 losse pot en niet meteen twee

Hadewich

Hadewich

14-02-2015 om 14:53

antwoorden

1: onder meer pindakaas, één kind lust het, één kind niet. Ze kunnen zelf kiezen (pubers).

2: nee, waarom zou ik? Ik lust het ook niet.

3: nee, want ik lust geen pindakaas. Man combineert het soms met sambal. Kind combineert het met hagelslag.

4: man en het kind dat pindakaas lust eten het liefst gewoon pindakaas of met stukjes noot. Met chilipeper zou man ook lekker vinden. Kind zou pindakaas met stukjes chocolade wel lusten, zeezout voegt m.i. niets toe, is gewoon zout.

5: nee, wij kiezen liever zelf de smaken per verpakking. Als je al zoiets doet, doe dan een pakketje met de vijf smaken in éénpersoonsporties, een proefpakketjes. Net zoals je ook cupjes jam hebt bijvoorbeeld. Als je dan een smaak niet lust, dan blijf je niet met een hele pot zitten.

Succes!

Angela67

Angela67

14-02-2015 om 15:11

antwoorden

1. Wat geven jullie je kinderen op brood? hagelslag, chocopasta, pindakaas (soms), tahin, kokosbrood, speculoos, muisjes

2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood? soms wel, meestal niet

3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen? komkommer!

Dit zijn de pindakazen die wij willen ontwikkelen:
- pindakaas met zachte fudge ​(karamel)
​- pindakaas met gepofte chilipeper, stukjes noot, zeezout en arachideolie
​- pindakaas met pure chocoladestukjes en zeezout
​- pindakaas met melk chocoladestukjes (pindakaas met hagelslag)
​- pindakaas met aardbeienjam en banaan

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen? die met chilipeper; die met melkchocoladestukjes

5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind? ja hoor

Hartelijk bedankt voor uw steun!

Mijntje

Mijntje

14-02-2015 om 15:19

zonnepittenpasta

1. geen pindakaas maar zonnepittenpasta (ivm vroeger pukkels door pindakaas hierop overgestapt, inmiddels lusten kinderen niets anders meer).
Andere potten in de kast: chocopasta, appelstroop, jam - verder kaas op brood.
2.ja dat eet ik ook graag
3. lekker met komkommer, of alleen zo

Wij hoeven geen andere pindakaas, er zijn er al zoveel pasta's met andere noten. Hagelslag kunnen we er zelf ook op doen, als dit was gewenst. Jullie voorstellen lijken ons vies. Ik kan het helaas niet leuker maken..

Hanne.

Hanne.

14-02-2015 om 15:22

hier

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?

Van alles en nogwat. Ham kaas salami jam hagelslag kokosbrood smeerwordt smeerkaas gekleurde hagel tomaat komkommer appel. En 1 van de 3 ook pindakaas.

2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood?

Nee, ik vind het al heel wat dat ik het klaarmaak. De geur alleen al.

3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?
Niets het 'pindakaas kind' eet wel eens pindakaas met hagelslag.

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen?
Persoonlijk niet. Kind zou de combi met chocolade denk ik wel willen proberen.

5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind?
Voor mij niet, de enige hartige variant op het lijstje is met chilipeper. Datcwil mijn kind zeker niet!. (Zout en pindaolie zijn stansaard ingrediënten mag aannemen dat dat overal in zit).

bieb63

bieb63

14-02-2015 om 16:09

hou het toch gewoon simpel

Pindakaas is pindakaas en dat is lekker (althans dat vinden velen). Ik erger me dood aan al die producten met weer e.o.a. variant. 9 van de 10 keer helemaal niet lekker, of i.i.g. slaat het de plank volkomen mis. En ja, zoals hier ook gesuggereerd: je weet niet meer wat er nu eigenlijk allemaal voor zooi in zit. Als ik de pindakaas iets pittiger wil, dan doe ik daar gewoon een likje sambal over. En als ik het lekker vind met wat chocola, dan doe ik er wat hagelslag over. Klaar. Laat die producten nou gewoon basic zijn zoals ze zijn.

Nur

Nur

14-02-2015 om 16:28

Antwoorden

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?

Van alles: pindakaas, nutella, jam,appelstroop, humus, eieren... van alles en nog wat dus.

2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood?

Ik eet zelf ook regelmatig pindakaas

3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?

soms pindakaas met jam of pindakaas met hagelslag of pindakaas met banaan (Elvis Presley mode) vaak gewoon pindakaas zonder wat anders.

Dit zijn de pindakazen die wij willen ontwikkelen:
- pindakaas met zachte fudge ​(karamel)
​- pindakaas met gepofte chilipeper, stukjes noot, zeezout en arachideolie
​- pindakaas met pure chocoladestukjes en zeezout
​- pindakaas met melk chocoladestukjes (pindakaas met hagelslag)
​- pindakaas met aardbeienjam en banaan

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen?

Ik zou de pindakaas met chocolade en met fudge best wel eens willen proberen.
Banaan blijft niet lang goed dus dat zou dan gedroogde banaan moeten zijn en dat lijkt me minder lekker.

Wel twijfel ik over de meerwaarde van de samengestelde pindakaas smaken. Je kan dit ook net zo makkelijk thuis imiteren. Als ik een boterham met pindakaas en hagelslag maak dan is het net zo veel werk dan als ik de pindkaas met chocolade van jullie merk zou nemen.

Mijn kinderen zouden het ontwijfeld wel een keer willen uitproberen.

5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind?

Ik heb liever losse potten. Ik zie bij jullie maar een hartige smaak staan (met chili) en dat spreekt mij minder aan.

Enik

Enik

14-02-2015 om 16:46

Antwoorden

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?
Wat ze willen, meestal vleeswaar en/of kaas, soms pindakaas, hagelslag, nutella.

2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood?
Nee, ik eet pindakaas als ik zelf trek heb.

3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?
Sambal en gebakken uitjes.

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen?
Het lijkt me dat zout en pindaolie meestal in pindakaas zit. Wat is gepofte chilipeper precies? Pinda's met chocola en pindakaas met banaan zijn wel een lekkere combinatie als je van zoet houdt, maar ik zou het nooit kant en klaar kopen. Het is veel te makkelijk om zelf te maken.

5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind?
Nee.

Lucerna

Lucerna

14-02-2015 om 17:03

vraag over vraag

Vraag 2 intrigeert me. Wat bedoel je er precies mee? Of ik pindakaas op mijn brood doe als mijn kinderen het doen? Bij wijjze van stimulans voor kleinere kinderen oid? Of of ik als ouder überhaupt weleens pindakaas eet?

Moni

Moni

14-02-2015 om 17:08

Lucerna

Ik denk vanwege de duoverpakking. Dan kunnen jullie allebei een ander smaakje nemen.

Ik geef mijn kinderen niets op brood. Ze smeren zelf vanaf hun 4e jaar of zo.

Mijntje

Mijntje

14-02-2015 om 17:55

minder produkten

Ook al hebbben jullie er niets aan: ik ben eigenlijk voor minder produkten. Er is al genoeg, er is al teveel keuze. Dan straks weer een meer keuze uit tig smaakvarianten. Meer is niet beter. Maak die gewone pindakaas lekkerder en gooi de troep eruit, zelfgemaakte pindakaas zal duizendkeer lekkerder zijn.

Katniss

Katniss

14-02-2015 om 18:46

Hier

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?
Jam, hagelslag, kaas, pindakaas.
2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood?
Nee, ik houd niet van pindakaas.
3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?
Niets.

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen?
Nee. De kinderen ook niet. Die willen alleen maar Skippy pindakaas. Die laatste variant (met jam en banaan) lijkt me een heel eigenaardige combi.
5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind?
Nee, maar het zou heel goed kunnen dat zij het wel eens willen proberen.

Tine Winkel

Tine Winkel

14-02-2015 om 19:11

brrr, pindakaas op brood

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?
we geven niets, op hun leeftijd (11 en 14) kiezen ze zelf, voor honing, jam, hazelnootpasta, bruine suiker, vruchtenhagel, hagelslag, kaas of vleeswaren (maar vooral vruchtenhagel en hagelslag, eigenlijk). Een van beide lust echt geen pindakaas.
2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood? Alsjeblief niet, pindakaas op brood vind ik niet lekker. We hebben het alleen in huis om satesaus te kunnen maken - dat is dan weer wel lekker op brood.
3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?
Niets, ik vind pindakaas op brood niet lekker, met (veel) sambal kan ik het wel wegkrijgen.

Dit zijn de pindakazen die wij willen ontwikkelen:
- pindakaas met zachte fudge ​(karamel)
​- pindakaas met gepofte chilipeper, stukjes noot, zeezout en arachideolie
​- pindakaas met pure chocoladestukjes en zeezout
​- pindakaas met melk chocoladestukjes (pindakaas met hagelslag)
​- pindakaas met aardbeienjam en banaan

4. Spreken deze pindakaassmaken u aan en zou u het op brood doen? Nee.
5. We willen een duo pakket ontwikkelen met 1 zoete en 1 hartige smaak pindakaas, zou u dit willen proberen voor u en uw kind? Wellicht wil mijn man dat wel uitproberen.

Maar eerlijk gezegd: is het niet veel handiger gewoon te zorgen voor lekkere pindakaas, dan doe ik er zelf wel caramel, sambal, hagelslag (met/zonder zout) of jam/plakjes banaan bij (of nog iets anders, bv. komkommer of paprika). Kan ik elke maaltijd lekker zelf kiezen waar ik zin in heb.

Mixer

Mixer

14-02-2015 om 22:47

Hier

1. Wat geven jullie je kinderen op brood?
Altijd en elke dag pindakaas.

2. Als uw kind pindakaas op brood krijgt, neemt u het dan ook op brood?
Ik eet ook vrijwel elke dag pindakaas (maar niet omdat mijn kinderen het krijgen).

3. Wat vindt u lekker om samen met pindakaas op brood te doen?
Ik hagelslag en honing, de kinderen hagelslag en eentje die het gebruikt als boter en dus ook pindakaas met muisjes, salami, ham, chocopasta + hagelslag eet.

Wij (of ik, maar ik doe de boodschappen) zijn nogal nitpickerig als het om pindakaas gaat, en eigenlijk eten we alleen de 'normale' pindakaas van Calvé. Omdat de verhouding pindakaas/hagelslag voor mij nogal nauw luistert (en ook de plek waar de hagelslag op brood ligt, de hoeveelheid crunch, de smaak van de hageslag) ben ik eigenlijk niet geïnteresseerd in een combinatie van pindakaas plus... Nadeel bij een duoverpakking is bovendien dat je een smaak waarschijnlijk lekkerder vindt dan de ander.. die zou ik dus sowieso niet zo snel kopen.

Juno

Juno

15-02-2015 om 13:30

Hier

Ik geef de kinderen niets op brood, ze regelen het vanaf dat ze een mes kunnen vast houden zelf. Wat ze eten: pindakaas, nutella, hagelslag/vlokken, honing, appelstroop. Kaas, worst, pesto en aanverwaanten. Aardappel, geraspte wortel.

Ik eet zelf iedere dag sowieso één boterham met pindakaas omdat ik vegetariër ben. Iedereen koest zelf wat hij op brood doet, het is niet omdat de een iets heeft een ander het ook eet.

Vroegâh at ik pindakaas met honing of hagelslag, een enkele keer met banaan. De jongste vindt het ook lekker om marshmellowfluff er bij te doen maar dat is eigenlijk zulke bagger dat ik dat niet meer koop.

Wij zijn zeurpieten met pindakaas en hebben dan ook drie soorten op tafel staan: de biologische want die vinden de kinderen lekker, met noot voor man en zonder noot want suikervrij en zonder palmvet voor mij.

Ik vind de smaken erg leuk bedacht, zo'n crunchje zeezout en gepofte chili lijkt me heerlijk, net als brokjes pure chocola. Ik zou het dan weer niet alvast in de pindakaas willen hebben gemixed, dat doe ik liever zelf. Als er losse strooibussen oid zouden zijn om die over de pindakaas te doen zou ik dat zeker kopen en waarschijnlijk ook meerdere bussen willen hebben.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

15-02-2015 om 18:14

Antwoorden

1. Mijn kinderen eten graag hagelslag, fruithagel en pindakaas op brood.
2. Jawel, ik lust het ook graag.
3. Niets
4. Nee, hier komt alleen calve en AH zonder gekheid op brood.
5. Oja, proberen doe ik altijd graag.

Inanna

Inanna

16-02-2015 om 12:27

antwoorden

1. Vanalles vlees, kaas, hagelslag, chocoladepasta, kind 1 krijgt brood met pindakaas mee naar school, kind 2 is allergisch voor pinda, dus die niet.

2. Ik eet pindakaas als ik daar zin in heb, maar niet zo vaak. Heeft in ieder geval niets te maken met wat ik op dat moment op het brood van mijn kinderen heb gesmeerd.

3. Ik eet er niks bij, alleen pindakaas. Ik vind wel de variant van AH lekker met honing en stukjes pinda.

4. Deze varianten zou ik in ieder geval willen proberen:
- pindakaas met zachte fudge ​(karamel)
​- pindakaas met gepofte chilipeper, stukjes noot, zeezout en arachideolie (bedoel je stukjes noot of stukjes pinda trouwens, ik vind het erg irritant als er op pindakaas staat 'met stukjes noot' terwijl er stukjes pinda in zitten)
​- pindakaas met pure chocoladestukjes en zeezout
De andere smaken lijken me niet lekker.

5. Lijkt me niet handig, moet het maar net een combinatie zijn van 2 smaken die je wil hebben, dan koop ik liever zelf 2 potten en dan waarschijnlijk ook nog niet tegelijk, maar na elkaar.

Juno

Juno

16-02-2015 om 13:07

Strooibussen

Ik zie toch echt wat in het strooibussen-idee van mij. En dan ook een variant voor de Nutella:
Gedroogde banaan (die plakjes die ook bij de notenboer zijn)
Gedroogde banaan en kokosschilfers
Mini stukjes gedroogde aardbei
Ministukjes gedroogde sinaasappel
Stukjes hazelnoot met kokosschilfers
Stukjes pure chocola
Pure chocola met gedroogde basilicum

Ik zie een wereld aan mogelijkheden!

Juno

Kom maar op met die strooibussen van je.
Je eerste klant heb je binnen; klinkt ongelooflijk lekker!!

En voor Daan

1. Kaas, vlees, hagelslag, pindakaas, chocopasta
2. Nee, ik neem het gewoon als ik daar zelf zin in heb
3. Niets
4. Die fudge en die chilipeper lijken me erg lekker (overigens snap ik die arachide-olie niet zo goed: dit zit toch neem ik aan in iedere pot pindakaas?? Of heb ik het nu erg mis?)
5. Ja hoor

Juno

Juno

16-02-2015 om 13:30

N@nny en to

Wat ik van de meeste mensen hierboven lees is dat ze eventueel wel een smaak er bij willen maar graag zelf willen bepalen hoeveel én niet zo gecharmeerd zijn van het idee dat er allerlei toevoegingen nodig zijn om te zorgen dat het spul ín de pindakaas niet gaat fermenteren, naar de bodem zakken of iets anders geks gaat doen. Door het in (kleine) strooibussen te stoppen kunnen de mensen de pindakaas kopen die zij zelf het lekkerst vinden (ik bedoel, ik heb zelf al dríe verschillende) en bestrooien met dat wat ze willen.
Ik zou zelf geen verknutselde pindakaas kopen, maar strooibussen zie ik wel zitten. Kleine porties omdat het vers moet zijn en je afwisseling wil en je het anders niet op krijgt. Maatje kruidenstrooier. Doe gek en breng met de feestdagen een limited special uit. Pepermunt of kaneelbrokjes of minimarshmellows bij de Nutella met kerst, dadels bij de pindakaas met de Ramadan, minitruffelpepernootjes met Sint.
Hmm, als dit idee niet door TO wordt opgepikt dan misschien naast mijn baan en zorggezin zelf maar een bedrijfje opzetten .

Sneeuwitje

Sneeuwitje

16-02-2015 om 15:03

reactie

1. smeerkaas, kaas, vleeswaren, hagelslag, chocoladepasta, appelstroop en pindakaas (en vast nog meer wat ik vergeten ben)

2.Ik niet, want ik lust het niet. Mijn man eet het wel op brood, maar niet noodzakelijkerwijs als de kinderen het eten, maar als hij er zelf zin in heeft.

3. Ik eet het niet. Kinderen eten alleen pindakaas, heel enkel keertje wordt er pindakaast met honing gegeten door man en kinderen.

4. Ik niet. Kinderen waarschijnlijk wel die met caramel en chocola.

5. Proberen zeker wel (kids en man dan). Maar ik ga het er beslist niet speciaal voor kopen. We hebben meer dan genoeg beleg in huis.

Sneeuwitje

Nur

Nur

16-02-2015 om 15:44

Juno

Dat vind ik nou echt een fantastisch idee. Dat zou ik veel vlugger aanschaffen en ik denk ook dat het veel langer blijft. Die smaak pindakazen probeer je misschien een keer uit maar dan blijkt toch dat het niet zo lekker is of inderdaad te veel of te weinig toevoegingen. Die bussen lijkt me typisch iets wat je inderdaad vaker aanschaft. Het blijft langer goed. Je kan kiezen hoeveel je er op doet en je kan zelf smaken combineren. Ideaal!

Moni

Moni

16-02-2015 om 19:45

En die strooibussen zijn ook voor ander beleg of taart handig

Als ik de topicstarter zou zijn, zou ik het oorspronkelijke idee laten vallen en gaan voor de strooibussen.

Moni

Moni

16-02-2015 om 19:48

De huidige strooibussen zijn vies

Die zijn bedoeld voor het decoreren van cupcakes, cakes, taart of toetjes. Ze hebben leuke vormpjes en kleuren maar ze samen alleen maar naar suiker. Ook al lijken ze van chocola te zijn.
In een 'pindakaas-strooibus' zou donkere chocola moeten zitten zodat het strooisel in de pindakaas ook echt smaakt naar chocola. Echte nootjes en echte gepofte chilipepertjes. Een combi-bus lijkt me wel wat, net zoals de kruidenbussen voor op vakantie.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.