Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onbedoeld zwanger

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, maar zal eerst mijn verhaal vertellen.

Vorig jaar raakte ik onbedoeld zwanger, mijn vriend en ik woonden nog thuis, ik studeerde nog en hij had net een nieuwe baan. Ik vond het erg lastig om een keuze te maken. We wilden uiteindelijk wel kinderen, maar nog niet nu?! Ik heb best lang getwijfeld, maar uiteindelijk kozen wij voor een abortus. Emotioneel gezien was deze tijd echt erg lastig mede omdat ik het jaar daarvoor mijn vader verloren had en dit er eigenlijk nog bij kwam. Ik merkte dat wanneer ik zocht naar informatie ik heel veel informatie vond vanuit de 'pro life' beweging. Dit maakte mij alleen maar onzekerder. Afgelopen maand ben ik begonnen met afstuderen en ik wilde iets betekenen voor alle vrouwen die onbedoeld zwanger raken. Daarom besloot ik een podcast te maken over onbedoeld zwangerraken en welke keuzes er eigenlijk zijn als dit je overkomt en waar je meer (betrouwbare) informatie kan vinden. Ik zit nu nog in mijn onderzoeksfase en daarvoor heb ik best wat respondenten nodig die met mij mee willen denken over dit onderwerp en hun ervaring willen delen. Dit zal maximaal een uur duren en zal met name gewoon een fijn gesprek zijn met mij.

Mijn vraag dus:

Ben jij tussen de 25-35 jaar en ben jij onbedoeld zwanger (of heb je dit ervaren dat je tussen de 25-35 was). En zou je mij willen helpen onderzoek te doen naar het onderwerp zodat we een super mooie hulptool kunnen bieden aan (toekomstige) vrouwen die dit overkomt?

Laat het mij dan weten!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.