Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek Babyvoeding - Kans op bon t.w.v. €50

Lieve ouders,

Voor mijn afstuderen aan de Hanzehogeschool Groningen doe ik momenteel onderzoek naar de aankoop van babyvoeding in de supermarkt. Ik richt mij hierbij specifiek op de ervaringen van ouders met een kindje in de leeftijd van 0 tot 24 maanden.

Omdat ik begrijp dat jullie tijd schaars is, heb ik de vragenlijst kort gehouden (invultijd is circa 5 minuten). Als dank voor de medewerking verloot ik onder de deelnemers een Bol.com cadeaubon van €50,-.

De resultaten worden volledig anoniem verwerkt en uitsluitend gebruikt voor mijn scriptie. Aan het einde van de vragenlijst kunt u optioneel een e-mailadres achterlaten om kans te maken op de cadeaubon. (Bij eventuele aanmerkingen voor een supermarkt)

U kunt de vragenlijst hier openen: https://forms.gle/h9gwUP4HS1io6ttK6

Hartelijk dank voor de hulp bij de laatste loodjes van mijn studie!

Met vriendelijke groet,

David de Vries
Vierdejaars student Commerciële Economie

Ik val niet in de doelgroep, kinderen zijn (bijna) volwassen, maar wel even de enquete bekeken. Je vraagt op een gegeven moment of er huismerk babyvoeding is gekocht. Dat heb ik bevestigend beantwoord. Toch moet ik daarna een vraag beantwoorden waarom ik het nog niet heb gekocht, waarbij de optie “ik heb het wel gekocht” niet staat. En ook niet de mogelijkheid om de vraag over te slaan.
Ik heb mijn antwoorden niet ingestuurd om je enquete niet te vervuilen.
Succes met afstuderen!

weer zo een link die nergens opslaat

Carolienvbommel schreef op 18-04-2026 om 05:01:

weer zo een link die nergens opslaat

De pot verwijt de ketel? En dan ook nog eens onterecht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.