Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-05-2014 om 15:46
Hallo allemaal,
Wij zitten op de Universiteit van Utrecht en wij doen een onderzoek naar het huwelijk van de vrouw met kinderen. Dus als u een getrouwde vrouw bent en kinderen heeft, zou u ons echt heel erg helpen als u deze vragenlijst invult, het duurt maar 5 minuten.
De link is:
http://www.thesistools.com/web/index.php?id=418488&code=
alvast bedankt!
28-05-2014 om 15:56
Jullie onderzoek geeft ws een vertekend beeld.
Mis de afvalvraag:
Is uw man uw eerste man en de vader van de kinderen?
Ik geef mijn huidige man 10 punten.
01-06-2014 om 16:56
Hetero vrouwen
Ik wil jullie graag helpen maar haak op de tweede vraag af. Ik ben een getrouwde vrouw met kinderen, ik ben echter getrouwd met een vrouw. Dus volgende keer even vermelden dat het alleen om heterovrouwen gaat!!
À.
01-06-2014 om 17:38
Hmm huwelijksduur
Ik ben na ruim 12 jaar met man getrouwd, had al kinderen van deze man. Oudste is 16. Deze enquete klopt alleen als je hetero bent en aan het rijtje verliefd-verloofd-getrouwd-kinderen voldoet.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.