Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoek naar ouderbetrokkenheid op het vlak van studiekeuzes

Dag ouders

Als masterstudent Imagineering ben ik geïnteresseerd in hoe alles en iedereen in onze samenleving een stukje is van een groter geheel. Wanneer alles in verbinding staat met elkaar, heeft alles ook een invloed op andere. Met die gedachte voer ik momenteel een onderzoek naar de ouderbetrokkenheid van ouders op het vlak van studiekeuzes.

Ouders hebben een grote impact op hun kinderen en hun rol is het steunen en begeleiden van de kinderen in hun zoektocht naar zichzelf en hun toekomst. De vraag is in hoeverre ouders in staat zijn hun kinderen te coachen als het gaat over school en studiekeuzes.

Daarom plaats ik een oproep om ouders te vinden die deel willen uitmaken van het grotere geheel van mijn onderzoek. Wil jij graag je ervaringen delen over dit onderwerp en jouw wensen op tafel gooien? Dan mag je mij mailen op volgend mailadres: [email protected]

De locatie en tijd van het interview is volledig zelf te bepalen, daar ben ik graag flexibel in!

Alvast bedankt en tot snel!

Groetjes
Sharyn

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.