Onderzoeks-oproepen en enquêtes

miggi1907
07-05-2014 om 22:09
Oproep voor enquete en eventuele deelname in testgroep
Hallo!
Momenteel zijn wij bezig met een onderzoek naar + opzetten van een educatieve applicatie in het teken van de relatie tussen ouders en tieners en de omgang met zakgeld.
In eerste instantie hebben wij een enquete opgesteld met een tiental vragen. Daarnaast zijn wij ook op zoek naar een test groep (later stadium) om onze applicatie te testen en te beoordelen. Klinkt dit interessant voor u en wil u deel uitmaken van dit project, gelieve dan even onze vraagjes te beantwoorden en uw e-mail adres in vraag 10 achter te laten!
Aangezien dit een internationaal project is, is de enquete in het Engels. Alvast hartelijk bedankt!

Annet
08-05-2014 om 13:14
Ik ben gestopt met invullen
Wat ik vrremd vond is de bedragen van zakgeld enorm hoog zijn.
Er wordt gevraagd in welke leeftijdscategorie mijn kinderen vallen maar daarna kan ik maar 1 bedrag invullen boor beiden. Ze schelen veel in leeftijd.
De bedragen waaruit je kan kiezen zijn enorm hoog tenzij er ook kleedgeld wordt bedoeld. Dat blijkt nergens uit. Er wordt ook niet gevraagd wat van dit bedrag betaald moet worden.
Ik ben afgehaakt toen 1 vraag telkens terugkwam omdat die niet ingevuld zou zijn. Na 3 x invullen, ben ik gestopt.

Ginny Twijfelvuur
08-05-2014 om 13:55
Haak af bij vraag 7
Wat willen jullie daar precies weten? Waarom kan ik niet tweemaal score 4 invullen?

miggi1907
08-05-2014 om 18:16
feedback
ok thanks voor de feedback, ik hou er rekening mee en zal de enquete aanpassen!

miggi1907
08-05-2014 om 18:48
Survey aangepast
Survey is updated, en zou nu volledig operatief zijn!

Juno
08-05-2014 om 18:58
Nee hoor
Bj de vraag over de hoogte van het zakgeld gaat het al mis. Mijn kinderen in verschillende leeftijdscategorieën vallen binnen hetzelfde zakgeldtarief. Kan ik niet invullen.

Juno
08-05-2014 om 20:20
Die smartphonevraag
Is ook raar. Puber heeft een telefoon, de jongsten nog niet. Dat antwoord staat er niet bij.

Annet
08-05-2014 om 20:57
Heb je de enquête wel vooraf getest?
Wij halen er basisfouten uit die je had kunnen voorkomen.
Hoezo is dit een internationale enquête? Blijkbaar niet overal met dezelfde middelen?

Leen13
09-05-2014 om 08:56
de veronderstelling
Dat zakgeldbeleid voor alle kinderen hetzelfde is? Ik heb het voor oudste ingevuld.
Maar hier is het zakgeld beleid afhankelijk van het kind. Toen ze klein waren kregen ze wekelijks een klein beetje geld en als ze dat spaarden verdubbelde ik dat met hun verjaardag. Daar hebben ze hun gameboy en nintendo van bij elkaar gespaard en andere grote uitgaven.
Op de middelbare school gaat het weer anders. Zoon krijgt wekelijks wat geld omdat hij te makkelijk alles in een keer uitgeeft. Dat is zijn vraag geweest aan mij om dat wekelijks te doen. En ik geef geld als er eens iets is. Of als er extra geld op zijn ovkaart moet omdat hij naar vrienden gaat.
Dochter krijgt een vast bedrag per maand, die geeft bijna niets uit, dan heeft ze ineens geld voor een grotere uitgave. Afgelopen week heeft ze een losse dvd-speler gekocht om in haar laptop te doen. Het ding in de laptop is stuk.
Klusjes doen doen we samen. We zijn een team als gezin. Die klusjes horen er gewoon bij. Omdat het moet gebeuren.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.