Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Opzoek naar feedback van tieners van 9 t/m 12 jaar over kunsteducatieve video's

Hoi!

Ik ben Bente en ik studeer deze zomer af aan docentenopleiding aan de Hogeschool voor de Kunsten in Utrecht. Voor mijn afstudeerproject ben ik een videoserie aan het maken waarin je de werkplek en het werkproces van een kunstenaar leert kennen. Aan de video's zijn opdrachten gekoppeld waardoor kinderen een eigen kunstwerk gaan maken geïnspireerd door de werkwijze van de kunstenaar.

De doelgroep is tieners van 9 t/m 12 jaar en ik ben benieuwd wat zij van de video's en opdrachten vinden die ik tot nu toe heb gemaakt. Daarom ben ik feedback aan het verzamelen.

Ik heb een presentatie gemaakt (zie de link) waar alles in staat inclusief een link naar een online vragenlijst (8 vragen) die ze kunnen invullen.

https://www.canva.com/design/DAFgcbSTDUE/HYETtLV-bCHn-Jq3qWsbXQ/view?utm_content=DAFgcbSTDUE&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

Zou je kind er mogelijk in geïnteresseerd zijn om mij verder te helpen? Dan zou dat super zijn! Zeker voor creatievelingen is het (hopelijk leuk en inspirerend om te bekijken.

Groetjes en alvast bedankt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.