Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Tim Bakker
29-09-2014 om 11:41
Ouders, informatie en internet
Voor een project aan de TU Delft zijn wij bezig met het ontwikkelen van een nieuw product om de zorgen van ouders van pasgeboren kinderen te verminderen. In deze fase zijn wij bezig met een onderzoek naar hoe ouders aankijken tegen de verandering in het verkrijgen en delen van informatie, vooral online. Zo willen we bijvoorbeeld graag weten welke informatie betrouwbaar wordt gevonden, en wat wordt gedeeld op social media.
De informatie die we uit deze enquête krijgen kunnen we vervolgens gebruiken om het product dat we gaan ontwerpen beter aan te passen op de wensen en gebruiken van ouders. Het zou ons enorm helpen als u deze enquête voor ons in kunt vullen! U kunt dit doen door naar deze link te gaan, het duurt ongeveer 5 minuten:
http://tinyurl.com/enqueteinfo
Hartelijk bedankt namens ons allemaal: Annabel, Gilles, Emilija, Tessa, Emilie en Tim.

Tante Tiny
29-09-2014 om 11:47
Net even de enquête bekeken
Waarom zien jullie iedereen boven de 32 jaar als één groep.
Ook mensen boven de 32 jaar kunnen ouders zijn van pasgeboren kinderen.
De gemiddelde leeftijd van een vrouw bij haar eerste kind is geloof ik 28 jaar (of was het al weer gestegen?)

Vera*
29-09-2014 om 11:48
lastig in te vullen en gestopt
Je kan bij een vraag of je social media gebruikt later alleen maar de vragen invullen alsof je het hebt.
Of de vraag wat ik synchroniseer in de Cloud. Nou ik niets maar dat is niet in te vullen.

Tim
29-09-2014 om 11:57
excuses, we gaan het verbeteren
Bedankt alvast voor het commentaar! We zullen de enquête er op aanpassen.

Temet
29-09-2014 om 12:25
zoals Miriam Lavell ooit opmerkte
"het ontwikkelen van een nieuw product om de zorgen van ouders van pasgeboren kinderen te verminderen"
Zoals Miriam Lavell (zelf een achtergrond in de reclame) ooit opmerkte: bezorgdheid is een goed verdienmodel. Of woorden van vergelijkbare strekking.
Maar goed, dat is nu mijn tweede snibbige opmerking op rij in deze rubriek, dus ik moet maar even wat anders gaan doen denk ik
Groeten,
Temet

Tim
29-09-2014 om 14:46
Geld verdienen
Beste Temet,
Dat is zeker waar, en daar komt het (helaas) uiteindelijk wel op neer.
We hebben voor onze studie een opdracht gekregen van een echt bedrijf, en uiteindelijk moet er toch geld mee worden verdiend!
Bedankt voor het invullen!
Tim

mijk
29-09-2014 om 15:40
zucht ik ben oud
er is geen leeftijdshokje meer boven mij. Ik vond het ook lastig in te vullen. Ik gebruik veel social media maar gebruik ze allemaal op een andere manier. De manier waarop ik twitter gebruik is dus anders dan de manier waarop ik facebook gebruik... Kon ik niet kwijt.

Barvaux
29-09-2014 om 20:24
tante
'De gemiddelde leeftijd van een vrouw bij haar eerste kind is geloof ik 28 jaar (of was het al weer gestegen?)'
28? Ik weet niet anders dan 29/30?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.