Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Pretparkbezoek met kinderen

Beste ouders,

Ik heb jullie hulp hard nodig, vandaar dit berichtje. Ik ben Elaine Michielen (24 jaar) en ben momenteel mijn masterscriptie aan het schrijven voor de opleiding Leisure & Tourism Studies aan Breda University of Applied Scienes. Mijn onderzoek gaat over de mogelijkheden voor kinderen om te leren tijdens een pretparkbezoek.

Hiervoor ben ik opzoek naar ouders die het afgelopen jaar een pretpark hebben bezocht met het gezin. Graag zou ik u dan willen interviewen over uw dagje uit. Dit interview zal vanwege corona online plaatsvinden op een moment die voor u goed uitkomt. Dit interview zal maximaal een uurtje van uw tijd in beslag nemen en is geheel anoniem, uw antwoorden zullen dus nooit naar u teruggeleid worden.

Nog even in het kort:

  • Heeft u kind(eren) van een basisschool leeftijd?
  • Bent u het afgelopen jaar met uw gezin een pretpark bezocht?
  • Zou u mij een uurtje willen helpen om mijn studie af te ronden?

Neem dan contact op via het volgende mailadres: [email protected].

Dit onderzoek is niet in opdracht van of in samenwerkingen met een pretpark of andere organisaties.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Elaine Michielen

Nou Elaine, de doelgroep is denk ik erg klein! 

Pretpark? Afgelopen jaar? (ja het kon wellicht wel een korte periode)

Elaine01

Elaine01

08-04-2021 om 10:16 Topicstarter

Egel. schreef op 07-04-2021 om 22:17:

Nou Elaine, de doelgroep is denk ik erg klein!

Pretpark? Afgelopen jaar? (ja het kon wellicht wel een korte periode)

Ik weet het maar ik mag het helaas niet aanpassen om de kwaliteit van het onderzoek te waarborgen. Dus hopelijk zitten er hier lieve ouders die wel binnen de doelgroep zitten en mij kunnen helpen. Ik hou de hoop!

Elaine01

Elaine01

09-04-2021 om 20:20 Topicstarter

bump

Ik kan jullie hulp nogsteeds hard gebruiken!

Sorry, enkel en alleen een keer naar de dierentuin geweest. Vlak voordat alles dicht ging.

versta jij onder een pretpark ook een dierentuin?

Want daar ben ik wel geweest en sommigen scharen dierenparken ook onder pretparken, vandaar mijn vraag.

Elaine01

Elaine01

10-04-2021 om 15:37 Topicstarter

Magnoliatakje schreef op 09-04-2021 om 23:06:

Want daar ben ik wel geweest en sommigen scharen dierenparken ook onder pretparken, vandaar mijn vraag.

Hi! Dankjewel voor uw vraag.

Ik reken dierenparken helaas niet onder pretparken, maar wel ontzettend bedankt voor het meedenken!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.