Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Wensen en behoeftes onderzoek voor jonge ouders omrent rondvaarten en uitstapjes

Hallo lieve mensen,

Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek en deze gaat over wensen en behoeftes van jonge ouders tussen de 30-45 jaar omrent rondvaarten en uitstapjes met jullie kinderen. Mocht je iets ouder of jonger zijn kun je altijd deze enquête alsnog invullen want jullie zijn alsnog natuurlijk ouders en ik wil graag jullie input hebben. Het is een kleine moeite en ik zou het enorm waarderen! Ik wens jullie nog een hele fijne dag toe!

https://www.enquetesmaken.com/s/rycmwbh

Ik weet het niet, maar zou menen dat de leeftijd van de ouders minder van belang is dan de leeftijd van de kinderen. Er zijn mensen van 40 met volwassen kinderen en mensen van 40 met kleuters. 

Ik weet het niet, maar zou menen dat de leeftijd van de ouders minder van belang is dan de leeftijd van de kinderen. Er zijn mensen van 40 met volwassen kinderen en mensen van 40 met kleuters. 

ik heb hem ingevuld. Ik zou nog wel even kijken naar de antwoorden. Zoekmachine Yahoo? Is er nog iemand die yahoo gebruikt? 

Matig als reactie. Matig is bij mij negatief terwijl deze reactie juist in het midden zit. 

Er is een vraag over het delen van je ervaringen maar als je aangeeft dat je niks deelt dan moet je toch kiezen voor een medium waarop je je ervaringen deelt. Ik deel geen ervaringen. Punt. 

Temet schreef op 11-04-2022 om 16:32:

Ik weet het niet, maar zou menen dat de leeftijd van de ouders minder van belang is dan de leeftijd van de kinderen. Er zijn mensen van 40 met volwassen kinderen en mensen van 40 met kleuters.

Dit inderdaad. Ik pas uitstapjes met mijn kind aan op haar leeftijd, niet op die van mezelf. Ik ga niet voor mezelf naar een speeltuin, wel voor mijn kind.
Een rondvaart is zeker leuk, maar met een heel jong kind doe je dat niet in zijn/haar belang.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.