Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Worden kinderen steeds mondiger?

Peiling

Zijn kinderen in de afgelopen vijf jaar mondig geworden?
18 stemmen
61%
39%

Dit is geen onderzoek, dit is een vraag.

In het kader waarvan doe je 'onderzoek'? Als ik hier reageer, hoe ga je daar dan mee om? Lees ik dan straks in de telegraaf dat Joszy op viafora zegt dat... of verzamel je alleen statistieken? 

Ik zal maar wel gewoon antwoord geven op de vraag. Ik heb ja geantwoord maar wel met kanttekening.  Toen ik jong was ( jaren 80) was ik denk ik ook al redelijk mondig,  maar dat werd minder geaccepteerd.  Ik denk dat bepaalde mondigheid mn aangeven van grenzen nu veel meer wordt gestimuleerd. 

Ik zat op de lagere school in de jaren zestig en toen had je heel mondige kinderen maar ook heel verlegen kinderen en van alles er tussen in. Toen mijn kinderen op de basisschool zaten was het ook niet anders en ik denk dat het nu ook niet anders is.

Is dit een opdracht voor de studie journalistiek die je volgt of is het een betaalde opdracht? Als het voor je studie is dan denk ik dat je inderdaad veel kritischer moet zijn en de adviezen die je hier hebt gekregen ter harte moet nemen!

foutje

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.