Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Eva Aker

Eva Aker

13-03-2014 om 09:55

Enquête binnenspeelplaatsen Amsterdam

Voor mijn studie zoek ik ouders met kinderen van 0-12 jaar woonachtig in Amsterdam. Jullie zouden mij enorm helpen met het invullen van deze enquête en door deze enquête kan er ingespeeld worden op uw behoeften.

Beschrijving
Ik ben Eva Aker en ik studeer Leisure Management in Diemen waar ik momenteel aan het afstuderen ben. Hierbij doe ik een onderzoek voor TunFun. Dit is een binnenspeelplaats in Amsterdam. Door middel van deze (anonieme) enquête wil ik zicht krijgen op de communicatiebehoeften van ouders met kinderen van 0-12 jaar woonachtig in Amsterdam. Deze enquête is te bereiken via onderstaande link: http://www.thesistools.com/web/?id=396238

Zeg het voort!
Ik hoop natuurlijk op een groot aantal deelnemers. Het zou fijn zijn als je vrienden/bekenden die tot de doelgroep behoren zou willen wijzen op het bestaan van deze enquête.

Alvast enorm bedankt!!

Groetjes, Eva

Eva Aker

Eva Aker

14-03-2014 om 08:49

Bedankt voor het invullen

Mensen die het al hebben ingevuld enorm bedankt! En de andere: jullie kunnen mij enorm helpen! Zo kunnen wij inspelen op uw behoeften!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.