Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Prya Subadar

Prya Subadar

25-04-2012 om 10:31

Enquête, kan uw kind zonder contant geld?

Beste ouders,

Ik ben een studente van de opleiding Financial Services Management. Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek, ik onderzoek 'hoe contant geld er uit ziet over 5 jaar'.

Hiervoor heb ik verschillende doelgroepen o.a. kinderen van 4 t/m 12 jaar. Wilt u alstublieft mijn enquête invullen? Door mijn enquête in te vullen kunt u uw mening geven of uw kind wel zonder contant geld kan en of u wel zit te wachten op allerlei nieuwe technologische snufjes op het gebied van betalingsverkeer voor uw kind (denk aan mobiel bankieren).

De enquête duurt slechts 2.5 minuut en u maakt kans om een cadeaubon van Bol.com te winnen t.w.v. € 50,00!

Dit is de link naar de enquête: https://www.surveymonkey.com/s/QWC26PB

(Ik heb toestemming van de forumredactie gekregen om de enquête hier te plaatsen).

Alvast bedankt, als er nog opmerkingen zijn dan hoor ik dat graag!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Vraag 11

Ik heb de enquete ingevuld maar ik mis bij vraag 11 (wanneer uw kind aankopen doet, waarmee betaalt hij/zij?) een mogelijkheid. Mijn zoon krijgt zijn hele zakgeld op zijn betaalrekening. Als hij bijvoorbeld een boek wil kopen schiet ik het voor en maak het later van zijn rekening over op die van mij. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat doe.

Ingevuld

Lastig dat je geen verschillende antwoorden kan geven voor verschillende kinderen. Zo heeft mijn bijna 16-jarige wel een bankrekening en een smartphone, maar mijn net 9-jarige nog niet. Mijn 12-jarige vind banken en pasjes maar onhandig dus heeft alles contant, de 16-jarige doet wel veel per bank. De een spaart veel, de ander geeft makkelijk en snel het zakgeld uit.

skik

Rosase

Rosase

25-04-2012 om 12:03

Meerdere kinderen

Ik vind het moeilijk om te bepalen voor welk kind ik de enquete moet invullen. Mijn kinderen verschillen nogal qua karakter en financiele middelen.

Ik ben maar uitgegaan van de situatie waarin oudste zich bevindt.

Anneku

Anneku

25-04-2012 om 12:18

Leeftijd tot 12 jaar

Er werd toch gevraagd om leeftijden tot 12 jaar?

Verder klopt het inderdaad niet. In vraag 4 gaat het al fout als je kind het geld op de bankrekening krijgt. En zo wel vaker.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.