Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

natly

natly

27-09-2013 om 19:51

gedrag

hallo,

wij zijn 2 leerlingen uit VWO6 en doen onderzoek naar gedrag rondom seks en soa's. hiervoor hebben wij een enquête opgesteld en we proberen deze enquête ingevult te krijgen door een groep mensen die de nederlandse bevolking kan representateren. daarom vragen we ook u om deze enquête in te vullen, natuurlijk zou het ook enorm helpen als al uw vrieden,collega's en familie leden deze enquête invullen

http://www.thesistools.com/web/?id=367642

alvast bedankt!

mwa...

Bij de vraag "bij hoeveel procent van de keren dat u geslachtsgemeenschap had maakte u gebruik van een condoom?", ben ik al gestrand. Sorry, ik heb de statistieken niet zo precies bijgehouden
Verder vind ik de vragen veel te persoonlijk, zelfs voor een anonieme enquete. En ook veel en veel te gedetailleerd.
Bijvoorbeeld deze vraag: "Wat was de gemiddelde leeftijd van de partners waar u seksuele interactie mee heeft gehad?"
Eh...?

Katniss

Katniss

27-09-2013 om 20:39

Nou, Jippox, inderdaad. Bij de aantallen ben ik afgehaakt. Overigens moest ik wel lachen om die vraag over bij hoeveel % van de keren je condooms gebruikt. Dat kan al snel dalen naar 1% als je het maar vaak genoeg met je vaste partner doet. Gemiddelde leeftijd ben ik niet tegengekomen, die is net zo grappig (en een beetje ondoordacht).

Kees

Kees

28-09-2013 om 15:34

Thesistools

Ik heb de indruk dat methodologie niet veel verder gaat dan thesistools uitleggen

Het lukte mij niet de vragen eenduidig te interpreteren.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.