Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

robertdenhoorn

robertdenhoorn

24-11-2013 om 16:18

Helpt u mij met mijn project? Onderzoek naar leesgedrag van kinderen!

Beste heer/mevrouw,

Ik ben student aan de Haagse Hogeschool. In mijn vierde jaar ben ik bezig met een project om een product op de markt te brengen. Dit product, een kinderboek, gaat over hoe kinderen op een leuke en speelse manier om kunnen gaan met de emoties bang, blij, boos en bedroefd.

Om het product succesvol "op de markt te brengen" is er een enquête samengesteld over het leesgedrag van de ouder, het kind en het koopgedrag. Deze enquête bestaat totaal uit 18 vragen, en het beantwoorden hiervan duurt ongeveer 3 minuten. In de enquête zitten wellicht ook vragen die niet van toepassing voor u zijn, deze slaat u dan automatisch over! Bij voorkeur heeft u één of meerdere kinderen tussen de vijf en elf jaar.

In de enquête zelf staan geen vragen over persoonlijke informatie, alleen de leeftijd van het kind wordt gevraagd. De rest van de enquête is geheel anoniem!

Heeft u drie minuten te tijd om mij te helpen met mijn opdracht? Dan helpt u mij met mijn opdracht en met mijn afstuderen!

De enquête is te vinden op: http://www.thesistools.com/web/?id=376896

Alvast bedankt voor de moeite!

Bakje

Bakje

24-11-2013 om 16:23

gestopt met invullen

Ik ben gestopt met invullen. Dat komt doordat je bij 'welke soort boeken leest je kind?' Maar een soort kunt invullen. Dat is erg beperkend en dan slaat de hele enquete gelijk nergens meer op. Mijn kinderen lezen veel soorten boeken. En volgens is dat bij bijna alle kinderen het geval.

Mieke

Mieke

24-11-2013 om 16:27

Gedaan

Jammer dat er bij de keuzes maar eentje gekozen kon worden.

robertdenhoorn

robertdenhoorn

24-11-2013 om 16:32

Bedankt voor de reacties

Beste Bakje en Mieke,

Bedankt voor de reacties. Ik begrijp jullie opmerkingen! Ik zal dit meenemen in eventuele volgende enquêtes en bij de bespreking van de resultaten achteraf en met de reflectie van het onderzoek!

wizzer

wizzer

24-11-2013 om 16:44

grappenmaker

In je tekst heb je het over kinderen van vijf tot 11 jaar, maar met een kind van tien kom ik niet verder dan de eerste vraag.
Wel een prettig korte enquête zo.

Katniss

Katniss

24-11-2013 om 16:50

Idd een beetje beperkt

Mijn kind leest boeken die we al in huis hebben (ouder kind), boeken van de bieb, en ik koop zo nu en dan ook wel eens een boek. Ook qua soort boeken en onderwerpen wordt gevarieerd, maar daarvoor was geen invulmogelijkheid in de enquete.

muz

muz

26-11-2013 om 22:18

haha

Idd snel klaar. Heeft u een kind tussen vier en negen jaar? Nee. Hartelijk bedankt voor het invullen van de enquête

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.