Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

robertdenhoorn

robertdenhoorn

24-11-2013 om 16:18

Helpt u mij met mijn project? Onderzoek naar leesgedrag van kinderen!

Beste heer/mevrouw,

Ik ben student aan de Haagse Hogeschool. In mijn vierde jaar ben ik bezig met een project om een product op de markt te brengen. Dit product, een kinderboek, gaat over hoe kinderen op een leuke en speelse manier om kunnen gaan met de emoties bang, blij, boos en bedroefd.

Om het product succesvol "op de markt te brengen" is er een enquête samengesteld over het leesgedrag van de ouder, het kind en het koopgedrag. Deze enquête bestaat totaal uit 18 vragen, en het beantwoorden hiervan duurt ongeveer 3 minuten. In de enquête zitten wellicht ook vragen die niet van toepassing voor u zijn, deze slaat u dan automatisch over! Bij voorkeur heeft u één of meerdere kinderen tussen de vijf en elf jaar.

In de enquête zelf staan geen vragen over persoonlijke informatie, alleen de leeftijd van het kind wordt gevraagd. De rest van de enquête is geheel anoniem!

Heeft u drie minuten te tijd om mij te helpen met mijn opdracht? Dan helpt u mij met mijn opdracht en met mijn afstuderen!

De enquête is te vinden op: http://www.thesistools.com/web/?id=376896

Alvast bedankt voor de moeite!

Bakje

Bakje

24-11-2013 om 16:23

gestopt met invullen

Ik ben gestopt met invullen. Dat komt doordat je bij 'welke soort boeken leest je kind?' Maar een soort kunt invullen. Dat is erg beperkend en dan slaat de hele enquete gelijk nergens meer op. Mijn kinderen lezen veel soorten boeken. En volgens is dat bij bijna alle kinderen het geval.

Mieke

Mieke

24-11-2013 om 16:27

Gedaan

Jammer dat er bij de keuzes maar eentje gekozen kon worden.

robertdenhoorn

robertdenhoorn

24-11-2013 om 16:32

Bedankt voor de reacties

Beste Bakje en Mieke,