Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Sas

Sas

28-05-2018 om 09:49

[Korte enquête] Boodschappen doen in online supermarkt!

Goedemorgen mede ouders!

Voor het afronden van mijn Msc Marketing doe ik onderzoek naar boodschappende Nederlanders.

Weten jullie al wat jullie gaan eten? Een lekker crispy dessert waar je je vingers bij aflikt of toch een pastaschotel met kip, pesto en courgette?

Zo niet, mocht je inspiratie nodig hebben en tevens je goede daad voor vandaag te willen verrichten vraag ik jullie graag om een kijkje te nemen in mijn eigen gecreërde online supermarkt <3

https://vuamsterdam.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1WYBhagONxY4FX7

Iedereen mag meedoen van jong tot oud, delen van de link naar familie en vrienden zou heel TOF zijn!!
Resultaten worden daadwerkelijk voorgelegd aan diverse retailers! Mochten jullie het willen invullen, dan ben ik jullie hartstikke dankbaar!

Disclaimer; Graag enkel op de computer invullen (dus niet via smartphone).

Ps: Heb deze vraag ook gesteld in Huis Tuin en Keuken thema. Denk dat die van toepassing is in beide. Anders excuus!

Tine Winkel

Tine Winkel

28-05-2018 om 11:03

leuke enquete

alleen jammer dat wat ik zou willen kiezen er soms niet bij staat

maan.

maan.

28-05-2018 om 11:24

Sla

Jammer kan niet op de smartfoon. Ik denk vanavond sla of anders brood met aardbeien.

Inderdaad

Naast dat ik graag plakjes kaas wil, heb ik meer huismerk dan hier aangeboden wordt.

Ik heb dus nu meer merk aangetikt dat in werkelijkheid niet zo is.

Ook vraag ik me af of twee keer drukken op het rundergehakt betekent dat de bestelling weer weg is of inderdaad nu dubbel.

Sas

Sas

28-05-2018 om 12:43

Kaas plakjes

Hartstikke bedankt voor het invullen!

''Naast dat ik graag plakjes kaas wil, heb ik meer huismerk dan hier aangeboden wordt.''

Je zou ook kunnen gaan voor het blok kaas! Kom in principe op hetzelfde neer

Heb ik gedaan Sas

Heb het blok kaas wel aangevinkt hoor.

Sas

Sas

28-05-2018 om 12:55

AnneJ

Helemaal goed! heel slim. Ik ga deze feedback meenemen in men onderzoek.

Heel erg bedankt!

Tine Winkel

Tine Winkel

28-05-2018 om 13:26

OK..

in mijn geval zou ik dus geopteerd hebben voor een light versie van de creme fraiche. Dat kon nu niet - en later vulde ik wel in dat ik let op vet in mijn eten. Dus dat is dan wat tegenstrijdig.

Kaaskopje

Kaaskopje

28-05-2018 om 14:31

Gedaan

...

bieb63

bieb63

28-05-2018 om 14:35

Tine (en Sas)

Daarom heb ik niet voor de creme frache gekozen, want die koop ik altijd light. Ook niet voor de pasta, want die koop ik volkoren. En zo waren er wel meer dingen. Bijv. ook niet voor de kroketten, want als ik die koop is dat de ovenvariant.

maan.

maan.

01-06-2018 om 19:07

wel of niet online kopen

De reden waarom ik geen online boodschappen zou doen is omdat ik met name bij groenten en vlees het product in het echt wil zien: de versheid en de eventuele vermelde datum hebben veel invloed op mijn keus.

Het viel me al snel op dat er onderscheid in 'gezond' en 'ongezond' werd gemaakt, alleen was me niet altijd duidelijk waarop dat was gebaseerd. De ene pizza was gezond en de andere pizza was niet gezond. De zoute stengels waren ondanks de hoeveelheid zout ook gezond.

Jammer dat er geen mogelijkheid was om een tekstveld in te vullen, verder was het een leuke enquete. Succes met je onderzoek!

Guera

Guera

01-06-2018 om 19:46

Ja leik

Ik snapte later denk ik het doel bv onderzoek alleen is voor mij vaak van doorslaggevend belang of iets biologisch is. Daarom geen vlees en melk aangeklikt terwijl ik dat wel eet. Idem volkoren varianten . Dus het weerspiegelt niet mijn koopgedrag. Wel het assortiment van jumbo. Daarom koop ik weinig. Te weinig bio vlees bij de vestiging hier.

Wanneer wordt het gebracht?

Bestelling gedaan

Maike

Maike

03-06-2018 om 20:51

Oh jammer

Heb hem gemist.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.