Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Robin Kolster

Robin Kolster

05-06-2012 om 14:32

Onderzoek danslessen kinderen 8-13 jaar met ontwikkelingsstoornis

Beste ouders,

Wij zijn een studentenadviesbureau van Fontys Hogeschool Communicatie, genaamd COMPACT communicatie. In opdracht van een dansschool in de regio Best doen wij een onderzoek naar de belangstelling voor danslessen voor kinderen in de leeftijd van 8-13 jaar met een ontwikkelingsstoornis. Deze danslessen worden gegeven door een pedagoge en een dans docent.

Wij willen graag meer informatie naar de belangstelling van ouders voor deze vorm van vrijetijdsbesteding voor hun kind. Zou u daarom onderstaande vragenlijst willen invullen? U kunt ons hier erg mee helpen. Het invullen duurt ongeveer 5 á 10 minuten.

U kunt de vragenlijst hieronder ingevuld plaatsen of u kunt hem ingevuld mailen naar [email protected]. Alvast bedankt voor uw moeite!

De vragenlijst:

1. Hoe oud is uw kind?

2. Welke diagnose is er bij uw kind vastgesteld?

3. Zit uw kind op een reguliere school of op een school voor speciaal onderwijs?

4. Wat zijn hobby’s van uw kind?

5. Vindt u het belangrijk dat uw kind deelneemt aan activiteiten? (Zoals dans- en beweging, andere vrijetijdsactiviteiten.) Waarom wel / niet?

6. Zoekt u wel eens naar informatie over vrijetijdsbesteding voor uw kind? Zo ja, waar?

7. Heeft u er wel eens aan gedacht om uw kind bij een vereniging/dansschool aan te melden? Waarom wel/niet?

8. Wat vindt u van het initiatief van danslessen voor kinderen met een ontwikkelingsstoornis?’

9. Wat denkt u wat uw kind ervan zal vinden om aan danslessen deel te nemen?

Met vriendelijke groeten,

Robin Kolster
COMPACT communicatie

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Petra.v.S.

Petra.v.S.

05-06-2012 om 19:01

Antwoorden

1. 9
2. klassiek autisme en adhd
3. speciaal onderwijs cluster 4
4. fietsen, computerspelletjes
5. ja, ik vind het belangrijk dat hij iets aan sport doet, omdat hij aan de normale dingen niet kan meedoen
6. ja. bij MEE of VTV
7. nee. hij houdt niet van muziek.
8. leuk. er zijn vast wel kinderen die dat leuk gaan vinden.
9. niet leuk

Moeder S

Moeder S

06-06-2012 om 21:40

Ouder kind....

Kind is ouder, maar misschien heb je er wat aan...
1. 14 jaar
2. ADD, asperger, hemiparese
3. Regulier VO
4. Dansen, tekenen
5. Ja. beweging is goed, maar teamsport is ongeschikt voor mijn kind. Snelle sporten zijn eveneens ongeschikt.
6. Ja. Internet in eerste instantie.
7. Ja. Kind zit op klassiek ballet.
8. Leuk. Maar mijn kind kan in een goed gestructureerde les met duidelijke leiding ook goed meedraaien.
9. Mijn kind beleeft al jaren veel plezier aan dansen. het is een uitlaatklep voor haar. Duidelijk gestructureerde lessen en een juiste docent zijn wel heel belangrijk. eveneens is een beperkte groepsgrootte en dat het een vaste groep is van belang.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.