Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Karin K

Karin K

18-08-2017 om 22:37

Onderzoek Work Family Balance - maak kans op een cadeaubon!

Dag allemaal, ik ben gevraagd om een enquete van een onderzoeksteam van de Osaka University in Japan te verspreiden in Nederland. Daarvoor ben ik op zoek naar mensen die een baan hebben en samenwonen met een partner en een kindje/kinderen van jonger dan 12.

Het zou heel fijn zijn als jullie deze enquete in kunnen vullen en verder kunnen verspreiden naar de juiste doelgroep. Hieronder staat de link met details van het onderzoek.

Veel dank bij voorbaat voor jullie medewerking!

Met vriendelijke groet,
Karin

——————————

Work Family Balance International Comparative Research Team is een wetenschappelijk onderzoekteam van de Osaka University in Japan. We zouden kunnen zeggen dat Nederland vooruitstrevend is op het gebied van de balans tussen werk en gezinsleven (WF. Door middel van deze enquete wil het team meer te weten komen over de thuis- en werksituatie in Nederland met het doel om de WFB in Japan te bevorderen.

Deze anonieme enquete duurt ongeveer 10 à 20 minuten, en als bedankje krijgen in totaal 100 respondenten een cadeaubon van Bol.com t.w.v. 5 euro. We zouden het op prijs stellen als u hem in kunt vullen en/of verder kunt verspreiden naar mensen die het volgende profiel hebben:

- Man/vrouw die een baan heeft en samenwoont met een partner/echtgenoot (van andere geslacht) en één of meer kinderen die jonger zijn dan 12.

Hier is de link naar de enquete.
https://nl.surveymonkey.com/r/93F6XXK

Dank bijvoorbaat voor uw medewerking.

Work Family Balance International Comparative Research Team

Milcham

Milcham

19-08-2017 om 21:43

Goh

Een enquete enkel voor heterostellen. Want mensen van een gelijk geslacht hebben geen balans tussen werk en privé, hebben volgens jullie geen kinderen of komen sowieso niet in aanmerking voor de enquete? Wat ontzettend jammer en wat een gemiste kans!
Ik vind het discriminatie.

Karin

Karin

19-08-2017 om 22:00

Doelgroep

Dag Milcham,

Dank voor je reactie. Voor mensen met een ander profiel zoals jij noemt (stellen van hetzelfde geslacht of mensen zonder kinderen) hebben ze andere vragenlijsten, maar nu gaat het even om deze specifieke mensen.

Vriendelijke groet,
Karin

Milcham

Milcham

19-08-2017 om 23:34

Flauwekul

Ik heb de enquete even doorgelopen. Het gaat over de balans tussen werk en privé waarbij bij in de privésituatie jonge kinderen moeten zijn. Het maakt geen ene donder uit welk geslacht de ouders hebben. Dit wordt ook niet in de enquete gevraagd, alleen hier in het oproepje.
Je praatje is goed maar je smoesje deugt niet.

Afra

Afra

20-08-2017 om 08:29

Gemaakt, maar

Aan het eind waren n paar rare antwoordmogelijkheden. Er stond bij twee vragen niet 'geheel mee oneens', dat ik wilde invullen, maar 'geheel mee oneens/weet ik niet'. Vind ik nogal n verschilom dat samen te voegen tot één antwoord

Karin

Karin

22-08-2017 om 16:14

Dank

Dank voor jullie reacties, en dank Afra voor het invullen. Zoals ik eerder zei ben ik niet degene die dit onderzoek heeft gemaakt. Ik ben slechts gevraagd om de enquete te verspreiden. Wat ik wel ga doen is om jullie reacties door te geven aan het onderzoeksteam.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.