Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Marjanne

Marjanne

24-10-2013 om 13:12

Profielwerkstuk zoon: wie wil de enquete voor hem invullen?

Hallo allemaal,

Een van mijn kids is bezig met een profielwerkstuk voor school en daarvoor moet hij een enquète maken. Die heeft hij gemaakt, alleen hij weet niet aan wie hij zou moeten vraag om het in te vullen.
Ik dacht ik vraag het hier even.
Dit is de link: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=163251
Als jullie zo vriendelijk willen zijn om die enquète in te vullen, zouden jullie hem heel blij maken. Het duurt een minuutje ongeveer en het kan volledig anoniem.

Groetjes,

Marjanne

Gerdina

Gerdina

24-10-2013 om 13:25

Ingevuld

Ik heb het ingevuld. Ik heb bij het te besteden bedrag ingevuld wat wij als gezin te besteden hebben, dus ons gezamenlijke inkomen. Maar daarna wordt het aantal uur gevraagd dat je werkt. Nu lijkt het alsof ik wel een heel hoog uursalaris heb

wizzer

wizzer

24-10-2013 om 13:27

kom op

Profielwerkstuk dat wordt toch meestal gemaakt in de laatste klassen van de havo of het VWO? Je zoon is toch oud genoeg om zelf te bedenken hoe hij aan voldoende deelnemers komt?

Oud genoeg om bijvoorbeeld zelf een account aan te maken? Of gewoon creatief zijn, en bijvoorbeeld via zijn eigen digitale netwerk (facebook, twitter e.d) mensen vragen om deze enquete in te vullen.
Of nog enger, gewoon mensen concreet vragen om deze paar vragen te beantwoorden.

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-10-2013 om 13:36

Nee hoor

Leuke enquete, kan prima hier.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat er aan resultaten uit gaat komen...

Marjanne

Marjanne

24-10-2013 om 13:38

Bedankt

Nu een aantal mensen gehad die de enquète hebben ingevuld, bedankt daarvoor! Als er nog meer mensen zijn die hem willen invullen, zou hij daar zeer dankbaar voor zijn.

nathalie

nathalie

24-10-2013 om 14:06

nouhou

Ik ben het wel een beetje met wizzer eens hoor. Ik weet nog van mijn kinderen dat het bij het profielwerkstuk niet alleen ging om het resultaat maar ook om de weg er naar toe. Er moest ook een stappenplan, werkverslag enzo worden ingeleverd.
Hij heeft dus een enquete bedacht, mooi. En jongen hoe heb je bedacht dat je aan antwoorden ging komen? Heel belangrijk, want de betrouwbaarheid van de uitkomst hangt heel erg samen met de wervingsmethode van respondenten. Nou, dat wist ik niet zo goed, maar mijn mama heeft aan haar digitale kennissen gevraagd om mijn enquete in te vullen... Zouden ze bij ons op school geen goede beurt mee gemaakt hebben.

Wat wil hij hieruit halen?

De relatie wat te besteden geld tot geluk heeft?

Dalarna

Dalarna

24-10-2013 om 14:54

kritiek

Inderdaad: hoeveel heb ik netto per maand te besteden is een lastig vraag als daarna het persoonlijke urenaantal per week wordt gevraagd. Waarom vraag je niet voor hoeveel personen die bedrag is? Het maakt nogal wat uit of je alleenstaand bent of vier kinderen hebt en 1 inkomen? Je hebt nu geen idee wat mensen invullen: hun persoonlijke netto inkomen of het gezinsinkomen en je weet niet hoeveel mensen daarvan moeten leven.

Verder hoor je aan te geven wat 1 en wat 10 is als je het hebt over een schaal van 1-10.

Had jij dat als moeder niet kunnen inzien? Ik had mijn kind teruggestuurd naar de tekentafel... dit heeft absoluut geen zin!

Marjanne

Marjanne

24-10-2013 om 15:32

al op zeiventien

mooi!

Marjanne

Marjanne

24-10-2013 om 15:34

bedankt voor de reacties

daar heb hij wel wat aan

Marjanne

Marjanne

24-10-2013 om 15:59

Vernieuwd!

Hallo beste mensen, Marco hier.
Hartstikke bedankt voor het invullen van mijn enquête.
Ik heb aan de hand van uw opmerkingen het een en ander verbeterd.
Ik zou het zeer op prijs stellen als u hem (opnieuw) in zou willen vullen. Tips zijn altijd welkom!

groetjes Marco

Marjanne

Marjanne

24-10-2013 om 16:00

oeps

Hier is tevens de link naar de nieuwe enquête:
http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=163251

Groetjes Marco

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

24-10-2013 om 18:27

Opnieuw gedaan.

.

Ingevuld.

---

Graag gedaan

Succes met je profielwerkstuk Marco

bibi63

bibi63

26-10-2013 om 15:22

ook voor je ingevuld

Prima!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.