Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Voeding en gezondheid van kinderen (0-1 jaar)

Beste ouders,

Graag zou ik uw aandacht willen vragen voor een onderzoek waar wij mee bezig zijn op de Hogeschool van Utrecht. Voor een voeding en gezondheidsinstelling in Nederland doen wij onderzoek naar de informatiebehoefte van ouders over gezonde voeding voor hun kind. Dit betreft de doelgroep kinderen van 0 t/m 1 jaar oud. Hiervoor hebben wij een enquete aangemaakt met daarin onderdelen wat betreft voeding waar wij zeer benieuwd naar zijn (denk bijvoorbeeld aan de dagelijkse hoeveelheid groenten en fruit die uw kind wel of niet behaalt) en graag antwoord op zouden willen krijgen. De enquete invullen duurt slechts een aantal minuten en zal ons ontzettend helpen bij de vordering van ons onderzoek.

De link naar deze enquete staat hieronder weergeven. Alvast ontzettend bedankt!

https://lisaverheul.typeform.com/to/OmhRCn

hoeveelheden

Kinderen op die leeftijd krijgen borstvoeding of flessevoeding. Lijkt me niet handig om er al 'hoeveelheden' bij te zetten aan aanvullend voedsel. Dat is gewoon naar wens en waar ze aan toe zijn. Dat bouwt langzaam op.
De samenstelling van de voeding, welke voeding kun je (hypoallergeen) mee starten en met welke consistentie lijkt me nog wel een dingetje.
Maar met het aangeven van 'hoeveelheden' kweek je alleen maar onzekerheid.

Thursday Next

Thursday Next

29-11-2014 om 19:25

wow,

onderdelen wat betreft voeding, de dagelijkse hoeveelheid groenten en fruit die uw kind wel of niet behaalt...
Mmmm mijn kinderen behalen geen groente en fruit, eten het wel.

en na het klikken op de link die stond "weergeven":
Wij voeren momenteel een onderzoek uit vanuit de Hogeschool Utrecht voor Kindervoeding en New Meanings die het Habeat onderzoek willen omzetten in een duidelijk communicatiemiddel voor ouders. een vragenlijst opgesteld. Hiervoor hebben wij deze vragenlijst opgesteld.

Eigenlijk haak ik hier al af. Maar ja, toch nieuwsgierig natuurlijk!

...
In de enquete zelf zinnen als:
Waar haalt u als ouder momenteel informatie en advies over voeding voor je kind vandaan? dit kunnen ...
Hoeveel groenten en fruit krijgt u kind ongeveer per dag binnen?

Maar gelukkig staan er ook zinnen zonder fouten in. Volgende keer wel wat beter doorkijken voordat jullie een enquete maken! Ik hoop dat ik jullie hierbij ontzettend heb geholpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.