Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Onderzoeks-oproepen en enquêtes Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Onderzoeks-oproepen en enquêtes

Volwassenen met een knuffel

Hoi!

Op dit moment ben ik bezig met de laatste loodjes van mijn afstuderen als grafisch ontwerper aan AKV St. Joost.

Met mijn project 'Bedpartners' wil ik d.m.v. persoonlijke anekdotes aantonen hoe onmisbaar knuffels zijn in ons leven en ze van grote emotionele waarde zijn voor zowel kinderen als volwassenen. We linken knuffels namelijk vooral aan (jonge) kinderen, maar ik heb ontdekt dat 1 op de 3 volwassenen ook nog met zijn/haar knuffel slaapt! Voor nu ben ik nog op zoek naar een aantal verhalen van volwassenen die nog met een knuffel slapen.

Wil je bijdragen aan mijn afstudeerproject of meer informatie? Stuur gerust een mailtje naar: [email protected] en dan licht ik het één en ander verder toe.

Groetjes,
Marije

Frédérique

Frédérique

12-05-2018 om 22:30

1 op 3?

Hoe kom je aan dat getal? Is dat onderzocht? Grappig.

Phryne Fisher

Phryne Fisher

13-05-2018 om 01:25

Gek

Ik ken maar 1 volwassene die met een knuffel slaapt. Een op de drie lijkt me dus wel wat hoog ingeschat, of tellen echte huisdieren ook mee?

steekproef

Hier in huis slaapt 1 op de 6 met een knuffel, en 4 zijn nog kind

Tine Winkel

Tine Winkel

13-05-2018 om 18:40

een op drie?!

ik ken niet een volwassene die met een knuffel slaapt - tenzij mijn dochter van 14 meetelt, of het slapen met je huisdier, of het slapen met je partner... sorry, ik kan je dus niet helpen

Inanna

Inanna

13-05-2018 om 20:52

tja Tine

Je zegt dat je geen volwassenen kent die met een knuffel slapen, maar misschien ken je ze wel, maar weet je gewoon niet dat ze met een knuffel slapen.
Ik slaap met een knuffel, maar ik denk dat mijn collega's dat niet weten, het is geen informatie waarmee ik te koop loop en als iemand het me zou vragen zou ik gewoon antwoord geven, maar niemand heeft me er ooit naar gevraagd.

Ely

Ely

13-05-2018 om 22:37

Ik ook

Ik slaap ook met een knuffel. Geen idee wie het wel en niet weet. Schaam me er niet voor ofzo maar zie ook geen reden om er mee te koop te lopen.
Is trouwens geen mooi emo verhaal; ik ben door ziekte en operaties niet meer standaard qua lijf en leden en knuffel heeft praktische functie; helpt me om lekkerder te liggen 😊

Ja ik

Ik slaap met de poes, of de poes slaapt bij mij, die knuffel ik af en toe, geldt dat ook?

Aagje Helderder

Aagje Helderder

13-05-2018 om 23:05

Ik ook!

Knuffel die ik al nagenoeg mijn hele leven heb. Ligt thuis altijd bij me in bed. Is de hele wereld mee over geweest, maar blijft tijdens vakanties nu thuis. Ik kan dus best zonder slapen, maar tegelijkertijd is het vertrouwd als ‘ie er wel is.

Heb in onze prille verkeringstijd ook maar een knuffel voor mijn man gekocht, zodat ‘ie alvast kon wennen aan het idee van een volwassene met een knuffel in bed. Nu liggen ze er dus samen.

Idd niets om je voor te schamen, maar ook niet iets om mee te koop te lopen.

Ad Hombre

Ad Hombre

14-05-2018 om 11:46

Knuffel

Sommigen hebben hun hele hoedenplank en dashboard vol met knuffels. Ze hebben hun rijbewijs dus ze moeten boven de 18 zijn, maar anders....

Ik geloof er geen bal van dat 1 op de 3 volwassenen met een knuffel slaapt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.