Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Buitenland Buitenland

Buitenland

Bente

Bente

10-06-2010 om 13:53

Vakantiekamp gezocht

Ik ben op zoek naar een vakantiekamp voor mijn dochter. Ze is 12 en gaat volgend jaar naar de middelbare school. Daarom heeft ze langer vakantie deze zomer. Nu zoek ik een leuk kamp in Engeland of Frankrijk waar ze ook een beetje de taal kan leren. Of misschien een dagkamp zoals we dat in Nederland ook kennen, waar je kan tennissen of paardrijden o.i.d. Wie woont er in Engeland of Frankrijk en kan mij een goed kamp aanraden?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
picobello

picobello

10-06-2010 om 19:36

Belgie

hier in de ardennen zijn best een aantal leuke, franstalige kampen. Ook paardrijden. Geen idee van kosten maar kan informeren voor je.
Weet van 1 paardekamp dat het gemengd nederlands/frans is.Misschien is dat wat.

Bente

Bente

11-06-2010 om 00:21

Picobello

Klinkt heel goed. Wanneer je meer info hebt, hoor/lees ik het graag.

picobello

picobello

11-06-2010 om 10:22

Ik zie die vrouw vanmiddag

zal vragen of ze wat info op papier heeft of website.
Ik laat het je weten.

Als ze nederlandse is

En verder niet al behoorlijk goed Frans/Engels spreekt zou ik een vakantie met Vinea overwegen. Dan heb je in elk geval Nederlandse begeleiding.

Verder kan je gewoon zoeken op language schools die cateren voor 12 jarigen maar ik weet uit ervaring dat onderdompeling heel effectief maar ook heel eenzaam en eng kan zijn.

Mariel

koffiekwast

koffiekwast

11-06-2010 om 18:33

Hier gaat dochter naar brighton

met Simbo. Engels op eigen nivo in de ochtend en in de middag leuke dingen en watersporten. (ze is net 13)
ziet er in ieder geval goed uit, kunnen natuurlijk eind augustus pas vertellen of het echt leuk was

picobello

picobello

14-06-2010 om 17:42

Bente

ik heb die vrouw nog niet gesproken, ze was ziek. Ga het nog voor je vragen. gr

Bente

Bente

14-06-2010 om 22:39

Bedankt

Bedankt voor de reacties. Ik ben ze nog aan het onderzoeken en vergelijken. Fijn picobello dat je dat in Belgie voor me wil uitzoeken. Ik ben benieuwd.
groetjes, Bente

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.