Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Vera

Vera

26-11-2018 om 10:46

1np Particuliere IQ test

Goedemorgen.

Met mijn kind van 6 gaat het niet zo goed op school. Vaak boos veelste druk noem maar op. Nu willen ze op school testen op iq want ze denken aan hoogbegaafdheid. Ik wil het via school niet doen vanwege dossier opbouw...wie heeft ervaring met 1np en wat zijn de nadelen

L

L

09-12-2018 om 21:33

reactie

Herken je verhaal. Zelf twijfel ik ook om een test te laten doen bij mijn kind. Vindt 6 trouwens nog best jong voor een IQ test. Zit je kind in groep 3?
Als school je verwijst worden de kosten wel vergoedt, komt op bijna 1000 euro om een test te laten doen. Je kan het inderdaad ook zelf laten doen en dan kan je altijd beslissen of je het onderzoek deelt met school. Denk alleen dat er uitkomt dat je kind meer begaafd is er ook tips voor school uitkomen. Ze kunnen dan ook aanpassingen doen. Zo voelt je kind zich misschien fijner op school. Kijk zelf van 2 kanten als moeder en intern begeleider van een basisschool

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.