Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
jetteke

jetteke

28-04-2010 om 15:22

Blijven zitten in groep 3

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvon Meijer

Yvon Meijer

17-05-2010 om 13:07

Conformeren aan de massa

Laat je kind (en jullie) niet een probleem aanpraten wat er niet is. Niet iedereen is gelijk, houden zo. Ga op je eigen gevoel af, jij kent je kind goed genoeg. School moet met echte redenen en argumenten komen voor een eventueel blijven zitten; kind zit dan niet meer met zijn vriendjes in de klas maar met een hele groep kinderen van een jaar jonger die nog aan lezen moeten beginnen (!)... Nou ja, het is al door velen in dit draadje gezegd maar dat lijkt me echt vreselijk voor je zoon. Laat je niet gek maken, volgens mij is er niks mis met je kind. Wanneer heb je eigenlijk het gesprek?

jetteke

jetteke

17-05-2010 om 13:33

Het gesprek

is vanmiddag, laat in de middag. Ze zullen er dus nog wel een paar hebben. (Of natuurlijk een vergadering, is geloof ik ook altijd op maandag).
Yvon, bedankt voor je steun. Wij geloven zelf echt in ons kind. Ik laat morgen weten hoe het was. Hopen dat mijn man niet te boos gaat worden. Die is er nog meer klaar mee dan ik, geloof ik, en eigenlijk kan dat bijna niet.
Groeten Jetteke.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

17-05-2010 om 13:38

Goed

Goed dat je samen gaat. Het komt vast goed, jullie weten waar je het over hebt en hebben er goed over nagedacht. Succes!

jetteke

jetteke

18-05-2010 om 09:44

Gisteren

Gesprek gehad en de knoop is doorgehakt. Ons boefje gaat door naar groep 4. Het welzijn van het kind (wat nu overigens goed is) en het werktempo blijven aandachtspunten volgend jaar. Hebben er een goed gevoel bij. Bedankt voor jullie reacties.
Groet Jetteke.

Yvon Meijer

Yvon Meijer

18-05-2010 om 09:50

Fijn!

Gefeliciteerd, wat fijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.