Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-07-2012 om 21:04
Hebben jullie al een boekenlijst gekregen voor het HBO. Zoonlief is ingeschreven, machtigingsformulier ingevuld. Had een mailtje moeten krijgen om zijn pasfoto te uploaden, niet gekregen en ook nog helemaal niets gehoord over de boekenlijst terwijl nu niemand meer in school is natuurlijk. Hebben jullie al wat gehoord?
29-07-2012 om 22:38
Nee
Ook nog niets gehoord, zoon is wel ingeschreven, op gesprek geweest (voor een zomercursus wis- en natuurkunde), ook machtiging ingevuld en daarna ook niets meer vernomen van school.
30-07-2012 om 12:31
Boekenlijst (HBO Haagse Hogeschool) is al ong. 2 weken binnen. Zoon heeft dit samen met andere info via de mail ontvangen.
Heb via Marktplaats alle boeken kunnen vinden.
Groeten JOER
30-07-2012 om 12:42
No worry
Toen ik zelf (op latere leeftijd) hbo deed (HU), ben ik erachter gekomen dat alles op het laatste moment aankwam. Boekenlijsten als de lessen al begonnen waren etc. Dus vlgs mij hoef je je geen zorgen te maken
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.