Vic
29-08-2011 om 20:20
Boeken kaften
Er zijn 100 discussies over kaften geweest de afgelopen weken, dus er kan er nog wel eentje bij. Ik heb vandaag de boeken van mijn dochter gekaft. Was echt leuk om te doen en ik vind het eigenlijk best netjes geworden Vanmiddag kwam er een vriendinnetje langs uit school (andere school, is al begonnen) en haar boeken zaten beduidend minder strak in hun kaft. Ze vertelde dat haar ouders gekaft hadden. En ik maar denken dat ik de enige overmatig dienstverlenende ouder ben.
Hebben jullie kinderen zelf gekaft? Er staan trouwens ook heel handige filmpjes op Youtube, dus dat zouden ze best moeten kunnen.

Elisa Gemani
06-09-2011 om 16:57
Ja, nou en? Dit is toch een forum om elkaar advies te geven en advies te vragen? Het is dat met mijn moeder nu zelf ook pas hoorde dat de werkboeken ook ingeleverd en gekaft moesten worden en zag dat de meeste boeken een zachte kaft hadden anders hadden we de boel met gewoon kaftpapier gekaft of met rekbare kaften van de Hema of Dresz.
Hier dan de link naar die plastic kaften: http://www.plasticboekenkaften.nl/

Tineke
06-09-2011 om 17:01
P. welke kleur?
P: "Kaatje: rolletje van zoon hebben? "
Hij zoekt nog een donkergroene

Vic
06-09-2011 om 20:53
Ja, mooi
Best mooi hoor, van die harde kaften, maar ik vind ze veel te duur. 1,90 per stuk, terwijl ik nu alle (stuk of 20) boeken heb kunnen kaften voor 6 euro.

Elisa Gemani
06-09-2011 om 21:08
Meh, komt door dat afschuwelijke weer En dan te bedenken dat we een week geleden nog in de heerlijke zon zaten met 35 graden...

akka
07-09-2011 om 06:39
Aaaargh werkboeken
Zoon kwam met 2 linnen tasjes vol boeken thuis. Door het slechte weer zijn er aardig wat werkboeken aan de bovenkant nat geworden. Hmmm ik denk dat ik nu al rekening kan houden met een boete.

akka
08-09-2011 om 17:46
Sterker nog
Ze zijn zo nat geworden tijden het naar de auto lopen en vanaf de auto naar huis. Ze zaten in katoenen tasjes van school

tonny
08-09-2011 om 17:50
Samen gedaan, jarenlang
ik vond het leuk om te doen, bijzonder momentje. Maar goed, de middelbare school is alweer jaren verleden tijd en ik geloof dat de studieboeken van nu niet meer worden gekaft. In elk geval niet meer door mij
Betalen doe ik ze ook niet meer, doet ze allemaal zelf.