Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Vic

Vic

29-08-2011 om 20:20

Boeken kaften

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Elisa Gemani

Elisa Gemani

06-09-2011 om 16:57

Ja, nou en? Dit is toch een forum om elkaar advies te geven en advies te vragen? Het is dat met mijn moeder nu zelf ook pas hoorde dat de werkboeken ook ingeleverd en gekaft moesten worden en zag dat de meeste boeken een zachte kaft hadden anders hadden we de boel met gewoon kaftpapier gekaft of met rekbare kaften van de Hema of Dresz.
Hier dan de link naar die plastic kaften: http://www.plasticboekenkaften.nl/

Tineke

Tineke

06-09-2011 om 17:01

P. welke kleur?

P: "Kaatje: rolletje van zoon hebben? "

Hij zoekt nog een donkergroene

Vic

Vic

06-09-2011 om 20:53

Ja, mooi

Best mooi hoor, van die harde kaften, maar ik vind ze veel te duur. 1,90 per stuk, terwijl ik nu alle (stuk of 20) boeken heb kunnen kaften voor 6 euro.

Elisa Gemani

Elisa Gemani

06-09-2011 om 21:08

Meh, komt door dat afschuwelijke weer En dan te bedenken dat we een week geleden nog in de heerlijke zon zaten met 35 graden...

Aaaargh werkboeken

Zoon kwam met 2 linnen tasjes vol boeken thuis. Door het slechte weer zijn er aardig wat werkboeken aan de bovenkant nat geworden. Hmmm ik denk dat ik nu al rekening kan houden met een boete.

Sterker nog

Ze zijn zo nat geworden tijden het naar de auto lopen en vanaf de auto naar huis. Ze zaten in katoenen tasjes van school

tonny

tonny

08-09-2011 om 17:50

Samen gedaan, jarenlang

ik vond het leuk om te doen, bijzonder momentje. Maar goed, de middelbare school is alweer jaren verleden tijd en ik geloof dat de studieboeken van nu niet meer worden gekaft. In elk geval niet meer door mij
Betalen doe ik ze ook niet meer, doet ze allemaal zelf.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.