Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
13-10-2014 om 15:08
Mijn zoon heeft net een uur of 4 (ja met pauzes) zitten worstelen op een boekverslag. Ik vond dat de eisen al best wel hoog waren maar ik was vooral verbaasd over een keuzeopdracht. Hij moest er een kiezen maar elke opdracht was minstens 1A4 en sommige opdrachten nog meer. Alles moet op lettertype 12 en ik kan me voorstellen dat mijn zoon nog nooit zo'n lang verhaal heeft moeten maken. Vinden jullie dit normaal? Ik zou er zelf al moeite mee hebben om een recensie te schrijven van 1A4, of het probleem van de hoofdpersoon, hoe hij er mee om gaat en hoe het verandert is op 1A4, of 4 brieven van 2A4 die twee personages elkaar schrijven, of een brief die je zelf schrijft aan de ouders van de hoofdpersoon (1A4).
31-03-2016 om 14:43
En als laatste...
Als laatste wou ik even kwijt dat ik nog maar 15 jaar oud ben, en beter ABN beheers dan de meeste van jullie! SCHAAM JE!
meeste moet zijn meesten want je verwijst naar mensen.
Oei, oei meisje. Ga jij maar lekker trollen op een puberforum. Jij blij, wij blij.
31-03-2016 om 18:35
ik wou
is een beetje ouderwets, maar zeker wel correct Nederlands.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/919/
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.