Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Brugpiepers 2021 - 2022

Topic voor ouders van brugklassers in het schooljaar 21-22. 

SuzyQFive

SuzyQFive

30-08-2021 om 14:35 Topicstarter

Hier nu het vierde kind (vijfde als ik mijn stiefzoon meereken) dat naar de brugklas gaat. Ze is vorige week begonnen en vandaag de eerste echte lessen. We hebben de eerste ouderavond ook alweer gehad. 
Dochter is uiteindelijk op de school van haar derde keuze gekomen. Gelukkig had ze zich er al snel bij neergelegd. Wel nu het eerste eigen kind dat daardoor niet naar montessori-onderwijs gaat, helaas. Ze heeft het erg naar haar zin gelukkig. Ze is de jongste van de klas (jaar overgeslagen) maar dat zal je niet snel merken. Hoewel… gisteren zat ze haar knuffelkonijn te voeren 😂. 
Wat groeien ze dan enorm in zo’n zomervakantie. Ben heel benieuwd hoe het met leren zal gaan. Heeft ze nooit hoeven doen dus het zou mij niets verbazen als ze daar nog mee tegen de lamp loopt. 

Hier is onze jongste vandaag ook gestart met de introductie. Ben ook heel benieuwd hoe het leren gaat en of hij hard gaat werken. Heb er een hard hoofd in... op de basisschool ging het vanzelf maar nu zal hij eraan moeten trekken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.