Ahrend1
06-02-2012 om 17:24
Cito.. doe je best
Bij deze wil ik alle leerlingen van groep 8 waaronder ahrendzoon succes wensen met de cito.
Doe je best allemaal.
Vanavond op tijd naar bed, morgenvroeg lekker ontbijten zodat je echt wakker bent.
Zet hem op jongens en meisjes!!!

Vera*
06-02-2012 om 20:25
Ook ziek
Hier is dochter ook ziek. School heeft gezegd dat je dan beter kan zorgen dat kind alle dagen ziek blijft. Dan wordt later de cito digitaal ingehaald (school krijgt voor kind inlogcode).

Elizah
06-02-2012 om 20:42
Bij ons gewoon inhalen
Mijn zoon was vorig jaar al een paar dagen voor het begin van de Cito ziek en miste daardoor ook de eerste dag. Dit eerste deel heeft hij van school gewoon op vrijdag in mogen halen. Vond hij zelf ook geen punt, is verder goed gegaan en hij kreeg de uitslag tegelijk met zijn klasgenoten.
Dat neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is dat jullie kinderen net nu ziek zijn. Heel veel beterschap!

Ahrend1
06-02-2012 om 20:48
Ziek
Oo vervelend dat ze ziek zijn. Maar ik vind ook dat als ze ziek /niet lekker zijn je ze gewoon thuis moet houden.
Riskeer niets, de kinderen worden toch afgerekend op het aantal fouten die ze maken.

Vera*
06-02-2012 om 21:53
Elizah
Bij zoon ging dat ook zo. Op dinsdag was hij nog thuis en op vrijdag heeft hij toen de 'dinsdag' gemaakt. Dat kan gemakkelijk omdat het op vrijdag meestal opgestuurd wordt naar Cito.

Evanlyn
06-02-2012 om 21:55
Succes allemaal!
Toch wel vreemd dat dit nu iets is waarbij je je kind echt niet meer kan helpen. Ja ja ik weet het, wen er maar aan...zucht.

dirksmama
07-02-2012 om 03:12
Ziek
Dirk was vorig jaar grieperig toen hij de Cito maakt. Scheelde inderdaad puntje of drie in vergelijking met jaar ervoor (toen hij officieus meedeed).

kastanjet
07-02-2012 om 08:26
Toch thuis gebleven
Vanmorgen stapte zoon vol goede moed onder de douche, maar zakte al gauw weer in. Ligt nu weer in bed...

Ahrend1
07-02-2012 om 08:34
Uitzieken
Laat hem maar lekker uitzieken kastanjet, niets aan te doen he.
Beterschap..

Jesse_1
07-02-2012 om 09:56
Evanlyn
Ik mag toch hopen dat het vaker is voorgekomen dat jij je kind ergens niet bij geholpen hebt?
(Waarschijnlijk lees ik je opmerking verkeerd).

Evanlyn
07-02-2012 om 11:08
Tja,
ik wist dat-ie zou komen. Maar vooruit: mijn dochter is heel zelfstandig voor haar leeftijd. Toch voelt dit anders. Sentimenteel, ik weet het.

Evanlyn
07-02-2012 om 13:03
Server ligt eruit!
Hopelijk doen maar weinig kinderen hem vandaag digitaal, want de server ligt er al een hele tijd uit. Net als vorig jaar, wat een klunzen bij CITO.

Rita
07-02-2012 om 15:29
Ja belachelijk
Mijn zoon doet dus de cito digitaal vanwege zijn dyslexie. Kon vanmorgen niet inloggen, zat dus uit zijn neus te ..... en moet nu terwijl de klas zich lekker gaat ontspannen de toest op een ander tijdstip inhalen. Ik BAAL er enorm van. Hij zelf is er redelijk nuchter onder: school kan er niets aan doen, ligt aan cito.
Dat is ook zo maar laat Cito er gewoon voor zorgen dat ze de boel voor elkaar hebben.
Groet, Rita