Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Ano Ni

Ano Ni

02-07-2011 om 22:00

Dank

Beste allemaal, dank voor jullie reacties, er is mij toch veel meer duidelijk geworden, en sorry als het hele verhaal niet in 1 x duidelijk was, maar mijn probleem zit m voornamelijk in het feit dat welke optie ook werkelijkheid wordt er voor zorgt dat de klas uit elkaar wordt gehaald ( alweer) en dat er kinderen de dupe worden. Het is een school die niet gewend is aan combiklassen, ze stellen nu voor om de 7 'besten' bij groep 7 te plaatsen, naar mijn gevoel betekent dat een nivellering van groep 6 en van groep 7. En wat gebeurt er volgend jaar? Als groep7 naar groep8 gaat?met middelbare school keuze, musical etc? Met 7 leerlingen die nog groep 7 moeten doen met entree toets en een vol jaar werk? Dat gaat toch niet samen? Daar krijg ik buikpijn van. Maar vooral van het feit dat ik met mijn andere kind heel veel moeilijkheden heb gehad op deze school en dat mijn dochter helemaal happy is, veel vriendjes en vriendinnetjes heeft en dat die klas straks uit elkaar wordt gehaald wat ook de keuze wordt en dat ik het gevoel heb dat ik er niets aan kan doen.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.