Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Tango

Tango

09-08-2011 om 21:34

Donald duck agenda

Tangodochter gaat naar groep 7 en wil graag een schoolagenda. Ze krijgen dit jaar ook wel wat huiswerk, dus vind ik dat prima. Went ze er maar alvast aan. Nu wil ze een Donald Duck agenda en daar ik erg weinig shoptijd heb de komende dagen en de school volgende week alweer begint, dacht ik ik ga eens vragen op het forum of iemand deze agenda toevallig ergens heeft zien liggen. Bij de Ako in de buurt hadden ze hem niet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bruna

Bruna heeft hem dus ook

Tango

Tango

10-08-2011 om 11:44

Bedankt

Ik ga zaterdag wel even bij V&D en Bruna kijken. Mochten ze het daar niet hebben, bestel ik hem maandag wel, heeft ze hem woensdag, eerder zal ze hem hopelijk niet al te hard nodig hebben.

Rembrand

Rembrand

10-08-2011 om 13:53

Bruna

Ik zag hem net bij de Bruna liggen.
M.

Duk

Duk

10-08-2011 om 22:19

Geen poespas meer

Pelle, ik snap niet goed wat jij bedoelt met je tijd? De tijd die Tango postte? Zoja, gelukkig heeft de dag daarna ook weer een 17.00 uur

Dochter die dit jaar naar de 5e gaat is ineens helemaal agenda af, heeft echt het simpelste van het simpelste dingetje uit de Hema gehaald om het jaar mee door te komen. Tijden veranderen zucht

Rembrand

Rembrand

11-08-2011 om 19:08

Duk

Heel herkenbaar. Onze middelste zoon ( doet dit jaar Havo-examen) heeft ook voor het tweede jaar de goedkoopste agenda die hij kon vinden bij de Bruna ( nog geen vijf Euro).
M.

Thursday Next

Thursday Next

12-08-2011 om 16:04

Hier

vandaag een DD-agenda gekocht bij de Bruna voor dochter van 9. Ze kreeg er nog een tas (rugzakje) bij ook. Helemaal gelukkig dus.

Tango

Tango

13-08-2011 om 00:38

Gekocht

Bij de Bruna vandaag. Maar helaas geen rugzakje erbij gekregen. Tangodochter was wel helemaal blij met haar agenda, ze vond het geweldig leuk.

rugzakkie

rugzakkie

14-08-2011 om 12:36

Tango

Ik denk dat dat rugzakje nog van de actie van vorig jaar was.Als je er één wilt hebben kan dat hoor.Wij hebben er ook nog genoeg ik stuur er wel één op als je wilt.Maar het stelt niet héél veel voor,het is meer zo´n zwemtas.

Annet

Annet

14-08-2011 om 19:11

Rugzakkie

Mocht Tango het rugzakje niet nodig hebben, dan wil mijn zoon er graag één.
Mijn mailadres is [email protected]

Tango

Tango

14-08-2011 om 20:59

Rugzakkie

Je mag het rugzakje wel naar Annet sturen hoor. We hebben al genoeg zwemtasjes. Was een geintje dat ik schreef dat we geen rugzakje hadden gekregen. Maar wel lief dat je er een wilde sturen.

notje

notje

15-08-2011 om 10:45

Annet

Je hebt mail!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.