Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Dure studiereizen tijdens schoolvakantie?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fransien

Fransien

20-09-2012 om 13:57

Uitwisseling

Je vakantiereisjes vermeld je niet op je CV, heb ik in ieder geval nooit gezien, maar organiseren van een studiereis, dat staat goed, en een uitwisseling van een jaar in een ander land naar school/studeren geeft wel blijk van stressbestendigheid en aanpassingsvermogen, zoiets zet je wel op je CV. Overigens vind ik een jaar in een ander land naar school wel erg goed voor kinderen die dat aankunnen en ben er voor mijn kinderen wel geld voor opzij aan het leggen.

Tirza G.

Tirza G.

20-09-2012 om 15:51

Hhahhahaha

Dat is dan dus wel heel persoonlijk, hoe je dat ervaart. Chippie schrijft: mensen die veel reizen zijn meer flexibel, pro-actiever, meer gedreven, kunnen beter improviseren, zijn gebaat bij meer afwisseling, zijn geen ja-maar-types en zijn vaker meer stressbestendig.
Niet iedereen zal dat zo vinden. Dat ligt toch maar net aan hoe je iets inkleurt? Je zou ook kunnen zeggen: mensen die veel reizen zijn ongedurig, weten niet wat ze willen, jagen alleen hun eigen lolletjes na en vertonen onvolwassen vluchtgedrag. Het Chris Zegers-model, zeg maar.
Als werkgever zou ik me druk maken over het gebrek aan ambitie (ach, als ik met drie maanden prullenbakken legen geld genoeg heb, dan ga ik weer), betrokkenheid, loyaliteit naar het bedrijf, etc.
Enne......niet voor het een of ander he, maar zó veel avontuurlijke reizen die je Helemaal Terugwerpen Op Jezelf zijn er niet meer. Zelfs het beklimmen van de Mount Everest is een georganiseerde reis.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.