Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Enquête profielwerkstuk

Hallo,
Mijn naam is Luuk Smedts, ik zit op dit moment in havo 5 en moet dit jaar daarom een profielwerkstuk maken. Het onderwerp dat ik heb gekozen is duurzame voeding, met als onderzoeksvraag; 'Wat zijn de economische kansen op succes van duurzame voeding?'. Om deze deelvraag te kunnen beantwoorden heb ik een enquête opgesteld. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie deze zouden willen invullen, de enquête is annoniem en duurt ongeveer 2 minuten. Feedback is natuurlijk altijd welkom!

De link naar de enquête is;
https://forms.office.com/Pages/Response ... lPMlgxQy4u \
Bij voorbaat bedankt.

LuukSmedts

LuukSmedts

16-10-2019 om 14:58

Link naar enquête

Ik zie dat de link niet helemaal goed gekopieërd is, deze zou het wel moeten doen;
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=DQSIkWdsW0yxEjajBLZtrQAAAAAAAAAAAANAAcJI68BUQktJM0hYUUZLQVBGRTRXRzROUTlPMlgxQy4u

Tine Winkel

Tine Winkel

16-10-2019 om 15:04

Vgm

Klopt de vraag over het maandinkomen niet en bedoel je daar jaarinkomen? Een antwoord van meer dan een ton als maandinkomen lijkt mij niet zo realistisch?

mijk

mijk

16-10-2019 om 15:04

inkomen

bedoel je daar echt maandinkomen want ik de bovenkant van je eerste categorie is al een bovenmodaalinkomen ?

LuukSmedts

LuukSmedts

16-10-2019 om 15:40

Maandinkomen

Ik zie nu net dat er twee categorieën zijn weggevallen bij het maandinkomen, deze zouden er nu wel moeten zijn, excuses hiervoor.

Tine Winkel

Tine Winkel

16-10-2019 om 17:01

Sorry

Maar dit zijn toch absurde maandinkomens, 150.000 euro?!

Tine

Ja dat is ook zo. En dat krijgt hij vast ook nog wel als opmerking bij de beoordeling van de enquete. Ik neem aan dat wij niet de kwaliteit ervan hoeven te beoordelen. Vul hem gewoon in. Het is een enquete van een 17-jarige scholier, niet van een of ander professioneel bedrijf

Gedaan

Succes!

Bennikki

Bennikki

17-10-2019 om 10:19

Gedaan

Ook succes met je PWS Luuk!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.