Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op

Examens 2026

De eindexamens staan weer voor de deur. Zijn er hier meer ouders van examenkandidaten? Praat gezellig mee!

Tijgeroog schreef op 29-06-2026 om 23:03:

Kaassoufle, waar in Magister kun je dat vinden?

Mijn zoon legt het uit: 

Het is niet in Magister zelf maar een extensie van Google Chrome, te vinden in de Chrome Webstore en alleen op een computer of laptop dus niet op te telefoon. Het heet Study Tools voor Magister.

Wat heerlijk: ik heb zonet Magister van mijn telefoon verwijderd! Morgen diploma’s ophalen, ik durfde het nu wel aan 🤭

Hier ook diplomauitreiking vandaag! Dochter heeft er nog niet zo'n zin in, veel gedoe om niks, en ze heeft niet zulke goede herinneringen aan school. Hoop dat het toch een leuke middag wordt!

Willempje73 schreef op 01-07-2026 om 08:43:

Hier ook diplomauitreiking vandaag! Dochter heeft er nog niet zo'n zin in, veel gedoe om niks, en ze heeft niet zulke goede herinneringen aan school. Hoop dat het toch een leuke middag wordt!

Bij ons is school voor beiden (en mijzelf) ook een hele bevalling geweest, voor ons reden te meer voor een feestje dat het nu met diploma afgerond is 🙂

Willempje73 schreef op 01-07-2026 om 08:43:

Wij zeiden toen we weer weggingen: "Zo, hier hoeven we nooit meer terug te komen!"

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.