Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Maria

Maria

01-09-2011 om 22:13

Goed smoesje tegen juf?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ach

Kind niet laten zien en gezegd: om het echter te laten lijken, hebben zelf die jaap maar gezet. ahhh!

D'r zat nog een week tussen...

Nee op dat lumieuze idee was ik niet gekomen...Het was 's avonds bij de m.r. vergadering in de tijd ervoor (koffietijd dus informeel) en werd gebracht onder het mom van 'goede voorbeeld van m.r. leden...Eerst was ik vooral in verwarring (wat bedoelden ze nou??? Jaha, ik voélde wel aan dat ik ergens fout zou zitten..) en pas een hele tijd later tijdens het formele gedeelte drong tot mij door wat ze bedoelden.
Die vergadering was zo'n 1,5 week ná dat ongelukje. De hechtingen waren er natuurlijk al lang uit, hoewel het zeker nog wel zichtbaar was (o.a. in oksel en pols, behoorlijk). Maar ja, ik had kind ook niet bij de hand.
En om erop terug te komen volgende dag met kind erbij leek me ook een beetje 'raar'....
Ze beschuldigden me tenslotte ook niet voluit, het was meer dat suggestie dat.......
Maar nu snap ik dus pas waarom!
Dat is dus 'standaard-smoes' van ouders.
Zelf heb ik het nooit gedaan, maar dat is ook omdat de noodzaak ertoe nooit is voorgekomen zeg ik er eerlijk bij.
groeten albana

Fiorucci

Fiorucci

05-09-2011 om 11:46

Albana

Ja, maar dat vind ik dus het erge, ze suggereren, maar jij weet genoeg. Hadden ze het maar gewoon gezegd, dan kun je je nog verweren.

Nou dat weet ik niet.........

'Toen' vond ik het ook raar.........dat ze zomaar die suggestie deden, was zelfs geïrriteerd erdoor.
Maar nu ik zie dat die 'smoes' dus héél véél voorkomt overal ten lande....Heb ik er om eerlijk te zijn stukken méér begrip voor.
Ik denk dat ik over het gehele jaar gezien, misschien de eerste was die met een 'eerlijk waar ongelukje' de dag voor de vakantie 's middags kind niet naar school liet gaan. En misschien de 'rest' inderdaad wel 'spijbelaars'.
Ja,ja,ja...alleen hadden ze dan nu nét die ene aangesproken bij wie het écht eerlijk waar was...
zucht.
Heb/had ik weer zoiet.......en stom dat ik het me nu pas realiseer óók nog! (dubbelstom dus,hahaha)
groeten albana

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.