Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
05-11-2009 om 15:15
Mijn dochter is eind augustus 6 jaar geworden en zit in groep 3. Ze kan erg goed meekomen, snapt alles snel en gaat hartstikke goed. Maar ze is, sinds ze in groep 3 zit, enorm opstandig, moe, snel boos, geïrriteerd, snel huilen, grote mond etc..... Vaak gepraat wat er dan is. Komt niet veel uit. Vaak ook buikpijn en niet lekker als ze naar school of naar bed moet. Dit had ze voorheen nooit !!!! Wie heeft er tips om hier mee om te gaan?
Groetjes Tessa
05-11-2009 om 23:38
Oh ja
Dat was hier ook. Het ging na een paar maanden vanzelf over. Ook mijn dochter kon erg goed meekomen, kon al goed lezen, kon al rekenen, had heel erg veel zin in groep drie. Maar toch was de overgang heel erg groot. Waar het precies aan lag heb ik nooit echt kunnen achterhalen. Maar het was een paar maanden een ramp. Mijn avondmensje moest ineens iedere dag voor acht uur in bed liggen, anders trok ze het niet. Ze kreeg weer af en toe driftbuien. Die had ik sinds de peuterpubertijd niet meer gezien. Maar nogmaals, het ging na een paar maanden vanzelf over. Sterkte!