Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-06-2012 om 11:52
School heeft de Rt er die wij ingeschakeld hebben om slimme zzoon te begleidden gevraagd een paln te schrijven voor nieuwe leerkracht volgend jaar. Met haar adviezen komt hij een heel stuk beter uit de verf dus wij zijn daar heel blij mee. School is wat terughoudend met meerwerk en compacten enzo en rt vraagt mij om mee te deknen omdat ze zo concreet mogelijke advezen mee wil geven.
Dus hoe gaat dat bij jullie op school?
mijk
12-06-2012 om 13:15
Routeboekje
Misschien kan je zoon met een routeboekje werken. Dan wordt stof vooraf getoetst, aan de hand van de uitslag wordt bepaald of hij voor die stof nog instructie of oefening nodig heeft of dat hij door kan naar het volgende. Verder natuurlijk niet alle rijtjes maken maar bijvoorbeeld drie van de tien.
skik
12-06-2012 om 14:09
Dat klinkt handig
Daar ga ik me eens even in verdiepen! Lees trouwens net mijn eerste berichtje voor maar men. Mijn vingers zijn heel dyslectisch vandaag... Ben ziek sorry
Mijk