Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
Lidewei

Lidewei

28-05-2011 om 23:36

Hoera, dochter is toegelaten

Vandaag eindelijk het verlossende bericht; 5 weken voor de zomervakantie kregen we de brief waarin stond dat ze aangenomen was op de middelbare school van haar keuze. Met een te lage cito, maar met een gedegen en zeer hoog scorend orthopedagogisch onderzoeksrapport.
Man, wat krijg je daar de kriebels van; het gevoel krijgen dat de kans er in zit dat ze je kind niet toelaten. En al helemaal van de tegenwerking op haar huidige basisschool. Die geloofde dat rapport totaal niet en waren er ook zeer onfatsoenlijk over.
Wilde ik toch nog even laten weten.
Lidewei

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Vic

Vic

28-05-2011 om 23:41

Gefeliciteerd!

Dat is een hele opluchting.

Fiorucci

Fiorucci

29-05-2011 om 07:55

Fijn!

Oh wat fijn voor jullie!

Super!

Dit moet ontzettend opgelucht en fijn voelen!

En toch ook een overwinning, dat je het er niet bij hebt laten zitten.

Gefeliciteerd!

soepstengel

soepstengel

30-05-2011 om 20:28

Super!

lange nues naar school en een fijne start op het VO!

Lidewei

Lidewei

31-05-2011 om 17:55

O, zucht houdt het nu nooit eens op...

Mijn dochter ging gisteren op ons initiatief naar een ambulant begeleider om eens te kijken naar haar leer-aanpak. Zeg die doodleuk; heeft ze al een dyscalculie-verklaring? Heb ik daar 2 jaar geleden hier al over geschreven, op aangedrongen op school en nu komt er iemand van buiten school eens achter! Grrrr, word ik gewoon nijdig van. Was natuurlijk niks van waar riep de school. Dyscalculie, hoe komt u erbij mevrouwtje!
Waar kan ik makkelijk een dyscalculie-verklaring regelen? Ze hebben nog 4 1/2 week school....

Lidewei

Chippie

Chippie

31-05-2011 om 21:33

Ik denk...

Ik denk dat een dyscalculie vastgesteld kan worden door een psycholoog. Ik zou dus eens googlen naar een praktijk voor orthopedagogisch onderzoek bij je in de buurt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.