Tineke
27-01-2012 om 11:20
In volle vaart vooruit- kaatje op de pabo
Onlangs hier het positieve bericht van IngridT en haar onderwijsbaanopties. Daarom dacht ik dat ik mijn succesje hier ook wel even mag vieren. Zeker ook omdat iedereen me zo heeft bijgestaan in alle ellende.
16 maanden geleden de Pabo begonnen, gisteren het theoretische deel van de opleiding afgesloten met een 10, en vanaf maandag de LIO in. Aftellen, nog 20 weken, dan ben ik klaar!

M Lavell
27-01-2012 om 11:21
Jahoor, zij wel!
Met een 10! Doe normaal joh!
Van harte gefeliciteerd!
Groet,
Miriam Lavell

Ely
27-01-2012 om 11:30
Wow!
You go girl!
Complimenten en felicitaties! Goed zeg!
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

krin
27-01-2012 om 11:30
Joepie
Elke leerkracht met hart, ziel en verstand erbij is een feestje waard!

tonny
27-01-2012 om 11:58
Tijd voor taart!
Geweldig Kaatje, super gedaan! Op naar de zomervakantie en succes met de LIO-stage.

mijk
27-01-2012 om 13:49
Mocht er een baantje voorbijkomen
voor groep 7op de DHC in de wijk b van de stad g. Dan zeg je ja hè? Wat zou ik jou graag bij zoonlief voor de klas hebben!!!!
Mijk

Fransien
27-01-2012 om 15:37
Fantastisch
Wat ontzettend goed Kaatje! De zesjes-cultuur is niet aan jou besteed. Ik hoop dat je op een fijne school terecht komt. Mocht je toevallig zin hebben in verhuizen, hier in de buurt is het fijn wonen en ik zou je graag als juf van mijn kinderen willen.

IngridT
27-01-2012 om 15:52
Super!
Fantastisch Kaatje!!
Sta je straks 'echt' voor de klas!! En dat net nu de markt voor harplessen dankzij Iris-the-Voice vast nog nooit zo 'booming' is geweest!!
Ingrid

Tineke
27-01-2012 om 17:49
Wat een feestje hier
Bedankt voor alle felicitaties! Maar ja, de theorie botst nogal eens met de praktijk...ik hoop dat het in de Lio ook goed gaat, als dat zo is, dan richt ik wel een OO-schooltje op )

anna van noniemen
27-01-2012 om 19:16
Goed!
Jij bent echt goed!! Enne, ik weet ook nog wel een leuke school voor je

Hibiscus
27-01-2012 om 20:34
Succes!
wat goed van je,een 10!
En dan nu inderdaad echt de praktijk in. Ik vind zelf dat ik op de Pabo weinig nuttigs heb geleerd, er zaten wat mooie lessen tussen maar ik moest er vaak lang op wachten. Ik heb het ook in 2 jaar gedaan.
En dan na je Lio echt alleen voor de groep. En dan komt er een hoop op je af, mooie dingen en minder mooie dingen. Maar iedere dag is geweldig, ook al zijn ze soms ontzettend zwaar en twijfel je aan jezelf. Het is een prachtig beroep. In welk ander beroep krijg je spontaan een knuffel om half 9 ' s ochtends? Of vind je een uitgeknipt hartje op je bureau met 'liefe juv' erop geschreven?
Succes Kaatje, ik gun je een geweldige eindstage. Welke groep ga je doen?
Hibiscus

Massi Nissa
27-01-2012 om 21:40
Wow
Kaatje, ik neem mijn pet diep af voor je. Ik hoop dat je eindstage net zo fantastisch verloopt als het andere gedeelte. Gefeliciteerd.
Groetjes
Massi

dihanne
28-01-2012 om 08:11
Geweldig!
Beste Kaatje
Nou, daar mag je echt trots op zijn!
geweldig!
volgens mij boft de school waar je gaat LIO'en!
Dihanne

Asa Torell
28-01-2012 om 23:09
Geweldig!
Gefeliciteerd, wat een prachtresultaat!
En wat heerlijk, het is nu echt aftellen en dan ben je juf!

Tineke
29-01-2012 om 10:20
Dank! en over niveau, hibiscus
Hibiscus: "Ik vind zelf dat ik op de Pabo weinig nuttigs heb geleerd, er zaten wat mooie lessen tussen maar ik moest er vaak lang op wachten."
Op onze Pabo was weinig ruimte om niets nuttigs te leren. Vooral door de zelfstudiepakketten en vrije studiepunten viel er continu veel nuttigs te leren. Lang niet alle docenten waren echt goed, maar zij noemden wel precies de dingen die belangrijk zijn. Bijv. een relatief nieuwe methode voor geschiedenis. Aan de studenten werd dan overgelaten wat je met die info deed. Maar de bedoeling was een complete methode analyse en vergelijking met oudere methodes. Of er werd iets van Langeveld of Korczak aangehaald, vervolgens een run op de schoolbieb om de boeken te bemachtigen. Er was veel ruimte voor je eigen verdieping en verbreding, en die ruimte heb ik optimaal benut.

Marjolein
30-01-2012 om 13:55
O geweldig!
Gefeliciteerd, Kaatje~!
Heel veel plezier als LIO, hou je ons op de hoogte?

Genista
31-01-2012 om 10:53
Overtreffende trap van waarderende uitdrukking naar keuze!
Kaatje, wat geweldig van je. Als ik toch íemand mocht kiezen die ik een verrijking voor het onderwijs vind, dan was jij dat en zie daar. En kijk eens, er staat alweer een hele kring om je heen.
Heel veel plezier met je LIO.

margje van dijk
31-01-2012 om 11:05
Wow!
Gefeliciteerd! Wat geweldig. Een heel leven ligt voor je.
Margje

Niny
31-01-2012 om 13:29
Gefeliciteerd kaatje
Wat stoer van je! Heel veel succes en plezier gewenst met je verdere loopbaan.
Niny