Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
27-01-2012 om 11:20
Onlangs hier het positieve bericht van IngridT en haar onderwijsbaanopties. Daarom dacht ik dat ik mijn succesje hier ook wel even mag vieren. Zeker ook omdat iedereen me zo heeft bijgestaan in alle ellende.
16 maanden geleden de Pabo begonnen, gisteren het theoretische deel van de opleiding afgesloten met een 10, en vanaf maandag de LIO in. Aftellen, nog 20 weken, dan ben ik klaar!
06-02-2012 om 17:06
Oh wat leuk
Wat een mooie, lieve reacties nog!
Ja, die LIO is nog wat. Zo'n klas vol kleuters in je eentje is nog helemaal niet zo makkelijk. Vandaag had sloeg de een de ander een hevige bloedneus, álles vol bloed, wat een toestand. Ik heb het nog nooit zo warm gehad.
06-02-2012 om 19:06
Oh kaatje
Na ieder kinderfeestje hier sta ik met het zweet in mijn handen en groeit mijn respect voor (kleuter)juffen weer Da's iedere dág een kinderfeestje maal 5!
Wens je een fijne stage!
06-02-2012 om 22:26
Dank
Leuk om te lezen dat we gerespecteerd worden, want het is idd hard werken met kleuters, maar ook zo leuk en dankbaar. Veel succes Kaatje!