Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
11-11-2011 om 22:55
het is zover. We moeten binnen kort aan de surprise voor school. Nu heb ik al sinds ik me kan herinneren een bloedhekel aan surprises, dus inspiratie is sowieso al een ramp. Maar daarnaast, school heeft bepaald dat het kadootje max 5 euro mag kosten, en ik schrik daar toch wel van! Want als je klasgenootje iets goedkoops heeft uigezocht wordt je min of meer verplicht dat zelf aan te vullen tot die 5 euro, waarbij je 50 ct naar boven en beneden mag afwijken.
Maar is 5 euro niet erg fors?
16-11-2011 om 13:08
Dances
ik vond het ook een goeie tip, en als het iets goedkoper was geweest, wie weet. Maar nee, dit is me te veel.
16-11-2011 om 13:58
Voetbal en computer zijn populair, + idee
Vorig jaar waren in klas van zoon meerdere voetbalvelden en nagemaakte computers of spelcomputers te zien. Er zitten maar weinig meisjes in de klas dus dat maakte de verhouding nog schever.
Wij hebben een keer een voetbalshirt van papier gemaakt waar kind fan van was. Daarboven hebben we zijn foto geplakt (gekregen via meester). Dat zag er erg leuk uit.
16-11-2011 om 22:12
Doeltjes
Heb ik vorig jaar gemaakt van ijzerdraad en het netje van mandarijntjes. Was heel leuk en duidelijk handwerk.
Wat je hier zo tegen 5 dec veel ziet op de parkeerplaats om de hoek bij school is een ruilhandel van oude surprises. Dat zijn voornamelijk allochtone kinderen en ik vind het altijd triest voor het kind wat het moet krijgen. Heb je zelf je best gedaan, krijg je een surprise wat duidelijk al een paar jaar mee gaat.
Dendyyu