Ouders en School Ouders en School

Ouders en School

Lees ook op
anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 07:43

Miriam, help!

ik heb dringend je advies nodig, hoe kan ik je bereiken? Wil het niet via het forum...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Anna

Via de button 'forumbeheer' bovenaan deze rubriek kun je vragen je mail door te sturen naar Miriam.

succes

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 12:41

Ik wilde

net melden dat ik het mailadres inmiddels heb thnx

Vera*

Vera*

09-06-2011 om 12:52

Anna

Als het gaat om iets dat je hier al eerder noemde, wil ik je veel sterkte wensen.

Vera

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 13:07

Waarschijnlijk wel vera

en dank je wel...op dit moment ben ik volledig murw geslagen in elk geval...

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 13:14

Teruggezocht

maar kan het eigenlijk niet meer vinden wat ik allemaal gemeld heb al...

Vera*

Vera*

09-06-2011 om 13:21

Anna

Volgens mij ging er na een goed start iets aardig mis. Je hebt niet voor niets Miriam nodig en is het 'dus' niet iets met de woningverhuurder.

Vera

ps. Aangezien je het hier niet uitlegt ben ik ook cryptisch maar je meldde het in een draadje dat over iets heel anders ging.

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 13:26

vandaar misschien dat ik het niet zo snel kan vinden. Maar ik denk dat je gelijk hebt, dat het daarmee te maken heeft. En nee, dat klopt, het is niet iets met een woningverhuurder

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 14:01

Nachtmerrie is uitgekomen

...

Anna

In ieder geval sterkte ik had elders al wel gelezen dat er een hoop speelt. Het is inderdaad ook mijn nachtmerrie en als die dan uitkomt...............

Sterkte, Pinkelot

Fiorucci

Fiorucci

09-06-2011 om 14:38

Anna

Ik heb geen idee en dat hoeft ook niet, ik wens je veel sterkte!!

Kobalt

Kobalt

09-06-2011 om 14:57

Anna

Sterkte meid!

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 15:09

Enige

wat ik er voor nu over kwijt wil, oudste zal, zo het zich nu laat aanzien, van de reguliere VO verwijderd gaan worden...

Dank voor jullie berichten...ik ben murw en lamgeslagen...

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 15:30

Vera, weet jij nog

waar het draadje over ging? Ik meen me te herinneren dat er nog wat meer tips ook in stonden...Ik zou het graag nog eens lezen, maar kan het met geen mogelijkheid meer vinden.

ter info, ik heb inmiddels kontakt gezocht met de onderwijsconsulenten...

Gerdina

Gerdina

09-06-2011 om 15:39

Anna

heel veel sterkte gewesnt voor jou en je gezin!

Quin van der Veer

Quin van der Veer

09-06-2011 om 16:17

Jeee

Jeee, ik ben er stil van. Sterkte.

Fianna

Fianna

09-06-2011 om 16:54

He jakkes

wat een nachtmerrie. Heel veel sterkte!!!

Vera*

Vera*

09-06-2011 om 17:24

Anna

Ik dacht al dat het dat zou zijn.
In je eigen draadje over kinderen met een diagnose had je op een woensdag om 12.28 uur iets gepost, dat had ik onthouden.

Vera

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 17:28

Deze rubriek?

of andere?

Vera*

Vera*

09-06-2011 om 17:40

Anna

Het was een draadje van jou bij zorgenkinderen, gestart op 6 april.

Vera

anna van noniemen

anna van noniemen

09-06-2011 om 17:52

Gevonden

verkeerd gezocht...dank je!

Anna N

Anna N

09-06-2011 om 18:36

Anna

Wat ongelooflijk rot voor jullie. Heel veel sterkte gewenst.

Anna

anna van noniemen

anna van noniemen

10-06-2011 om 19:10

Oh inge

jij ook sterkte!
Heb je ze wel gebeld? Want ik begrijp dat ze je dan wel kunnen verwijzen waar je wel terecht kan!

Vandaag wel weer een k-dag gehad, ben gaan werken, maar het blijft toch in je hoofd spoken. En nu ook nog wat extra dingen te weten gekomen, waardoor ik alleen nog maar bozer ben...

anna van noniemen

anna van noniemen

11-06-2011 om 23:01

Boos, verdrietig, strijdbaar,,.

naarmate er meer van het verhaal naar buiten komt, zoon vertelt altijd in etappes, ben ik afwisselend boos, dan weer verdrietig. Ik snap niet hoe volwassen mensen een kind zoiets kunnen aandoen....Verder ben ik wel strijdbaar, het is gewoonweg schandalig! Deze school, door Trouw en Elsevier uitgeroepen tot beste school, en dan dit...
Inmiddels is het mij duidelijk, ik heb een inschattingsfout gemaakt, mijn kind is prima geschikt voor regulier onderwijs, alleen is het regulier onderwijs niet geschikt voor hem! Ze weten totaal niet hoe er mee om te gaan, ook al zijn de mentoren afkomstig uit het speciaal onderwijs! Deze school is niet capabel genoeg voor mijn kind!

Vera*

Vera*

12-06-2011 om 10:29

Sterkte

...

Vera

Tineke

Tineke

12-06-2011 om 12:24

Sterkte anna!

Ik hoop maar dat je snel een constructieve oplossing vindt, de plek waar je zoon zich kan ontwikkelen, waar hij zich goed voelt en waar hij gesteund wordt ipv afgewezen. Als mogelijk zou ik daar alle energie in steken, ipv het gevecht om wat mislukt is.
Sterkte!

anna van noniemen

anna van noniemen

12-06-2011 om 12:33

Dank allemaal

voor jullie woorden...

Kaatje, je hebt gelijk. Alleen, ik ben mijn vertrouwen kwijt, vertrouwen in mijn eigen intuitie. En dat maakt het heel moeilijk om nu na te denken wat het beste voor onze zoon is...ik hoop dat de onderwijsconsulenten mijn daarin kunnen adviseren...

Anna

Ik heb het ook niet gevolgd, maar gewoon veel sterkte dat je zo tegen muren aanloopt.
Liefs Geerke

anna van noniemen

anna van noniemen

14-06-2011 om 12:22

Morgen

komt er iemand van de onderwijsconsulenten hier praten! Dat is snel, donderdag aangemeld, zaterdag papier in huis, meteen teruggestuurd en vandaag bellen ze al voor de afspraak....ben heel benieuwd!

Vera*

Vera*

14-06-2011 om 13:05

Anna

Ik weet dat de onderwijsconsulent mij vooral rust gaf. Zo iemand kent de wegen voert het woord en weet wat mogelijk is. Ook al zou het bij mij niet geholpen hebben, dan wist ik in ieder geval dat er ALLES aan gedaan was. 'Mijn' onderwijsconsulent zei ook heel blij dat hij rechtstreeks aan het ministerie rapporteert en scholen niet graag een slecht imago krijgen.

Vera

anna van noniemen

anna van noniemen

14-06-2011 om 14:26

Vera, dat zou al heel mooi zijn

rust, want op dit moment loopt mijn hoofd om, wat moet ik doen, moet ik al iets doen, een brief, een klacht? Ik weet het gewoon niet...

Deze school is door Elsevier en Trouw als beste school uitgeroepen, dus die zitten sowieso niet op een slecht imago te wachten

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.